V Telekomu Slovenije uporabnikom zagotavljamo najsodobnejše komunikacijske storitve ter skrbno in načrtno vlagamo v varnost, kakovost in razvoj našega omrežja ter storitev. Tudi zato ste naši uporabniki najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu.*
S 1. novembrom 2024 bomo zaradi spremenjenih tržnih razmer uvedli nekaj sprememb v ponudbi mobilnih in fiksnih storitev. Pri tem smo poskrbeli tudi za še večjo varnost ter preglednost in kakovost naših storitev. Tako med drugim uvajamo samodejni zakup prenosa podatkov izven držav območja EU-tarife; osnovni namen storitve je, da vas obvarujemo pred neželenimi visokimi stroški med gostovanjem izven držav območja EU-tarife. Poleg tega bomo v določenih mobilnih paketih povečali količine prenosa podatkov v državah območja EU-tarife. Vam za to ni treba storiti ničesar, vse bomo uredili mi.
Podrobneje spremembe v ponudbi storitev predstavljamo v nadaljevanju.
Z namenom lažjega razumevanja v nadaljevanju povzemamo bistvene spremembe pogojev poslovanja.
V splošnih pogojih poslovanja se na novo podrobneje opredeljujejo možnosti uporabe lastne terminalske opreme, dopolnjujejo se določbe, vezane na zaračunavanje, plačevanje in spremljanje stroškov storitev (med drugim se bo naročnina za mesec, v katerem bo naročnik odpovedal naročniško razmerje, zaračunala za celotno obračunsko obdobje, z izjemo odpovedi ob spremembi pogodbenih pogojev ali ob prehodu k drugemu operaterju), spreminja se določba o nevrnjeni opremi v lasti Telekoma Slovenije (v cenik je dodana postavka »dodatek za nezamenjano tehnologijo«), opredeli se trenutek prenehanja naročniške pogodbe v primeru kršitev pogodbe, spreminjajo se določila glede usklajevanja cen s stopnjo rasti življenjskih potrebščin, dodatno se opredeljuje odgovornost naročnika pri zlorabi identitete iz naslova identifikacije naročnika. Za uporabnike se uvaja enotna telefonska številka, in sicer 041 700 700; z enotno telefonsko številko se smiselno spremenijo vsi pogoji poslovanja, ki vsebujejo kontaktne telefonske številke (čistopisi so objavljeni na spletnih straneh družbe).
V posebnih pogojih uporabe fiksnih elektronskih komunikacijskih storitev se spreminjajo določila v povezavi z varovanjem osebnih podatkov in varovanjem osebnih podatkov, ki potrebujejo soglasje naročnika.
Pri pogojih programa zvestobe je opredeljeno, da se lahko naročnik v program zvestobe včlani že s strinjanjem, podanim v naročniški pogodbi oz. aneksu k naročniški pogodbi.
Podrobnejše spremembe posameznih pogojev so vidne na spodnjih povezavah. Priporočamo, da preberete dokument z vidnimi spremembami, ki nazorno prikazuje spremembe.
Z namenom preprečevanja visokih stroškov mobilnega gostovanja izven držav območja EU-tarife bomo mobilnim naročnikom s 1. novembrom 2024 omogočili samodejni zakup Balkan in samodejni zakup Svet. Samodejna zakupa vključujeta 1 GB prenosa podatkov in bosta samodejno vključena ob prvi porabi prenosa podatkov v omrežju tujega operaterja izven območja EU-tarife, če uporabnik nima oz. ne bo imel vključenega ločenega zakupa za gostovanje v izbrani državi izven območja EU-tarife. Samodejna zakupa vključujeta zgolj prenos podatkov ter ne vključujeta klicev in SMS-sporočil, ki se – tako kot doslej – zaračunajo skladno s prometnim cenikom gostovanja. Veljavnost samodejnega zakupa je od dneva prijave do konca obračunskega obdobja (to je do konca meseca, v katerem je bil opravljen samodejni zakup). Cena storitve je 9,99 EUR z DDV.
Zaračunavanje uporabe storitev po prometnem ceniku gostovanja se prične po porabi količin samodejnega zakupa Balkan oziroma samodejnega zakupa Svet ali morebitnega dodatnega zakupa. V času mobilnega gostovanja bo še naprej aktiven limit gostovanja (60 EUR), ki si ga lahko poljubno nastavite.
Več informacij o samodejnih zakupih je na voljo v Prodajni ponudbi Samodejni zakup Balkan in Samodejni zakup Svet.
Storitev Pametni dom na platformi NEO bo januarja 2025 prenehala z delovanjem. Oprema bo ostala delujoča, za nadaljnjo uporabo senzorjev, termostatskih glav, pametnih vtičnic in pametnih žarnic je treba zagotoviti ustrezno kontrolno enoto. Vse naročnike, ki imate aktivno katerokoli napravo, kupljeno v okviru storitve Pametni dom na platformi NEO, bodo za pomoč pri nadaljnji uporabi do konca letošnjega leta kontaktirali naši strokovnjaki.
Za nadaljnjo uporabo pametnih kamer Dahua prilagamo navodila.
Naročnikom starejših konvergenčnih paketov, ki vključujejo fiksne in mobilne storitve (v nadaljevanju: paketi), bomo v novembru 2024 paket brezplačno nadgradili s sodobnejšim. Pri tem vam ni treba storiti ničesar, vse bomo uredili mi. Informacija o tem, kateri paket uporabljate, je navedena na mesečnem računu za telekomunikacijske storitve.
Seznam starejših paketov, ki jih brezplačno nadgrajujemo s sodobnejšimi, je na voljo v tabeli tukaj.
Vsebina novih paketov je predstavljena tukaj.
Ob posodobitvi paketov bodo pričele veljati naslednje ugodnosti:
Naročniki brez vezave, na katere se navedene spremembe nanašajo, lahko svoj paket brezplačno spremenite kadarkoli, naročniki z vezavo pa lahko brezplačno spremembo v katerikoli paket iz naše redne ponudbe opravite do konca novembra 2024. Spremembo lahko uredite na vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije, prijazni in strokovni svetovalci vam bodo pri tem z veseljem pomagali.
S 1. novembrom 2024 spreminjamo mesečno naročnino fiksnih paketov NEO A, NEO B, NEO C, Net in NEO TV za 2 EUR z DDV, paket Vikend TV za 1,21 EUR z DDV, paket Kabelska TV za 1,30 EUR z DDV in paket Telefonija za 1 EUR z DDV.
Pomembno: Naročnikom z akcijsko mesečno naročnino 28 EUR z DDV ob vezavi se naročnina za čas trajanja veljavnosti akcijske ugodnosti ne spreminja.
Informacija o tem, kateri paket uporabljate, je navedena na mesečnem računu za telekomunikacijske storitve.
Seznam fiksnih naročniških paketov s spremenjeno mesečno naročnino od 1. novembra 2024 je na voljo tukaj.
Naročniki brez vezave, na katere se navedene spremembe nanašajo, lahko svoj paket brezplačno spremenite kadarkoli, naročniki z vezavo pa lahko brezplačno spremembo v katerikoli paket iz naše redne ponudbe opravite do konca novembra 2024. Spremembo lahko uredite na vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije, prijazni in strokovni svetovalci vam bodo pri tem z veseljem pomagali.
S 1. novembrom 2024 spreminjamo mesečno naročnino nekaterih mobilnih paketov za 1,40 EUR z DDV (z izjemo paketov SUPR mini, SUPR najst, SUPR, Naj Naprava in Gluhi A iz naše redne ponudbe), paketa Druga številka za 1 EUR z DDV, paketov 360 Varni A in 360 Varni C za 1,40 EUR z DDV ter paketa 360 Varni B za 1,83 EUR z DDV.
Pomembno: Naročnikom z akcijsko mesečno naročnino se naročnina za čas trajanja veljavnosti akcijske ugodnosti ne spreminja.
Informacija o tem, kateri paket uporabljate, je navedena na mesečnem računu za telekomunikacijske storitve.
Seznam mobilnih naročniških paketov s spremenjeno mesečno naročnino od 1. novembra 2024 je na voljo tukaj.
Skladno z uredbo EU se v nekaterih mobilnih naročniških paketih povečuje vključena količina prenosa podatkov v državah območja EU-tarife.
Seznam mobilnih naročniških paketov s spremenjeno vključeno količino prenosa podatkov v državah območja EU-tarife od 1. novembra 2024 je na voljo tukaj.
Naročniki brez vezave, na katere se navedene spremembe nanašajo, lahko svoj paket brezplačno spremenite kadarkoli, naročniki z vezavo pa lahko brezplačno spremembo v katerikoli paket iz naše redne ponudbe opravite do konca novembra 2024. Spremembo lahko uredite na vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije, prijazni in strokovni svetovalci vam bodo pri tem z veseljem pomagali.
S 1. januarjem 2025 se spreminjajo pogoji uporabe poštnih predalov (@siol.net, @siol.com), prične se zaračunavanje uporabe teh predalov, tudi tistih, ki so bili brezplačni oz. brezplačno vključeni v paket.
Kje lahko preverite, ali imate vključen poštni predal?
Pomembno: Naročnikom, ki trenutno poštnega predala ne plačujete, ga pa imate aktiviranega, bomo na novembrskem in decembrskem računu za telekomunikacijske storitve uporabo poštnega predala prikazali, in sicer s 100-odstotnim popustom. S 1. januarjem 2025 se bo poštni predal začel zaračunavati.
Spremembe uporabe oz. zaračunavanje poštnih predalov s 1. januarjem 2025:
S 1. novembrom 2024 bomo vsem uporabnikom poštnih predalov omogočili nadgradnjo le-teh na 5 GB oz. bomo v primeru plačljive nadgradnje poštnega predala količine podvojili.
Če kateregakoli poštnega predala ne želite več uporabljati, ga lahko izključite na naslednji način:
Pomembno: Ko poštni predal enkrat izključite oziroma izbrišete, ni več mogoče povrniti izbrisane vsebine izključenega poštnega predala.
S 1. novembrom 2024 se spreminja mesečna naročnina programske opcije HBO Premium, in sicer z 10,20 EUR z DDV na 11,20 EUR z DDV.
S 1. novembrom 2024 se spreminja mesečna naročnina paketov klasične telefonije PSTN in WLL, in sicer se paketom Osnovni tf. priključek (PSTN), Paket klasični neomejeni B (PSTN), Paket klasični neomejeni C (PSTN), Paket klasični neomejeni C (PSTN) – promocija, PSTN tf.prik. (Posebne potrebe) in WLL mesečna naročnina zviša za 1 EUR z DDV.
Seznam paketov fiksne telefonije s spremenjeno mesečno naročnino od 1. novembra 2024 je na voljo tukaj.
Naročniki, na katere se spremembe, navedene v točkah 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 in 9, nanašajo in se z njimi ne strinjajo, imajo pravico v roku 60 dni od prejema obvestila odstopiti od naročniške pogodbe brez plačila kakršnihkoli dodatnih stroškov (na primer stroškov prekinitve naročniškega razmerja oziroma drugih administrativnih stroškov, pogodbenih kazni, zneskov prejetih ugodnosti ali drugih dogovorjenih nadomestil), razen zapadlih in neplačanih obveznosti.
Na primer: Naročnik je kljub odstopu od naročniške pogodbe dolžan plačati račune za opravljene storitve in poravnati obveznosti iz naslova nakupa terminalske opreme oz. drugega blaga po akcijski ceni zaradi prekinitve naročniškega razmerja pred iztekom obdobja vezave naročniškega razmerja.
Naročniki so v primeru odstopa od naročniške pogodbe dolžni plačati nadomestilo za terminalsko opremo, ki so jo prejeli po akcijski ceni in jo obdržali. Če se odločijo, da bodo Telekomu Slovenije vrnili terminalsko opremo, jo lahko vrnejo v stanju, v kakršnem jim je bila izročena, ob upoštevanju njene normalne rabe. V tem primeru bodo zanjo plačali uporabnino za čas uporabe, Telekom Slovenije pa jim bo vrnil kupnino.
Dodatne informacije so vam na voljo na www.telekom.si, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije in na številki 041 700 700.
* Vir: raziskava Valicon, Zadovoljstvo uporabnikov telekomunikacijskih storitev, pomlad 2024, 11. 3.–18. 3. 2024, n = 1.017, uporabniki mobilnih in fiksnih storitev v starosti med 15 in 75 let.