Pri tem nam je pomembno, da imamo skupne vrednote. Pomembna nam je povezanost prosilca oz. aktivnosti z našo blagovno znamko in vrednotami našega podjetja, pa tudi integriteta prosilca, trajnostna naravnanost, možnost aktivnega sodelovanja in ustvarjanja vsebin ter odmevnost oz. doseg posameznih aktivnosti.
Vloge sprejemamo preko spodnjega obrazca. Zaradi zagotavljanja dovolj možnosti za izvedbo aktivnosti bodo obravnavane le vloge, ki bodo oddane vsaj 60 dni pred posameznim dogodkom oz. aktivnostjo.
Interna komisija skladno z internim Pravilnikom o sponzoriranju in donatorstvih obravnava zgolj celovito izpolnjene vloge. Prosimo, da se pred oddajo vloge seznanite s povzetkom pravilnika, ki vključuje tudi informacije o tem, na katera področja usmerjamo sponzorstva oz. donatorstva ter merila izbora. Povzetek je dostopen spodaj.
Povzetek pravilnika
Telekom Slovenije je vodilni slovenski ponudnik najsodobnejših IKT-storitev in rešitev. Nenehno skrbi za razvoj in uvaja nove inovativne tehnologije. Uporabnikom zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo in vrhunske storitve, ki so skladne z njihovimi potrebami in pričakovanji.
Skupina Telekom Slovenije je infrastrukturni temelj za medsebojno povezovanje uporabnikov in naprav. Z omrežjem, prek katerega zagotavljamo najsodobnejše telekomunikacijske storitve, hiter in zanesljiv internet ter napredne IKT-rešitve, omogočamo celovit družbeni razvoj, medsektorsko sodelovanje in rast produktivnosti, pa tudi enakovrednejši dostop do storitev in vključenost v družbo. Dejavno prepoznavamo priložnosti, kjer lahko s svojim znanjem, s finančnimi sredstvi in z drugimi viri prispevamo k razvoju družbenega in gospodarskega okolja, v katerem delujemo.
Sponzorstvo je oblika podpore ali financiranja, kjer ena organizacija finančno ali materialno podpre dogodek, dejavnost ali projekt druge organizacije v zameno za promocijo, oglaševanje ali druge koristi.
Donatorstvo je prostovoljno darovanje denarja, materialnih dobrin ali storitev organizaciji ali posamezniku preko organizacije brez pričakovanja neposredne koristi ali povračila, pogosto iz altruističnih ali dobrodelnih razlogov.
O odobritvi sponzorstev in donatorstev odloča Komisija za sponzorstva in donatorstva. Komisija se sestaja enkrat mesečno
Prek sponzorstev in donatorstev podpiramo področja, ki so skladna:
Strateški in letni poslovni načrt Skupine Telekom Slovenije predstavlja temeljni korporativni dokument, v katerem je skozi poslanstvo, vizijo, vrednote, poslovni model in cilje opredeljen prihodnji razvoj Skupine Telekom Slovenije. Le-ta temelji na viziji »Povezujemo priložnosti« in sloni na visoko usposobljenih zaposlenih, najnaprednejši tehnologiji ter trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti.
Politika trajnostnega poslovanja Skupine Telekom Slovenije predstavlja krovne smernice trajnostnosti ter opredeljuje bistvene trajnostne teme in ključne strateške usmeritve. Trajnostna načela so vpletena v vse poslovne procese, pri tem pa so ključne predvsem priložnosti, ki jih prinašata digitalni in zeleni prehod.
V okolju, v katerem delujemo, smo družbeno odgovorni tudi skozi sponzoriranje in donatorstva. Kot aktiven člen družbe smo dobrodelni, pomagamo pomoči potrebnim, se odzivamo na izredne okoliščine ter podpiramo šport, kulturne dejavnosti ter izobraževalne in druge aktivnosti.
Svojo vizijo, poslanstvo in strateške cilje v luči družbene odgovornosti in trajnostnosti uresničujemo v treh vsebinskih stebrih:
Vsebinski steber Aktivne Slovenije naslavlja motivacijo za spremembe na boljše. Podpira vrhunske množične in rekreativne aktivnosti s področja športa in kulture.
Na področju športa imajo prednost športi s tradicijo, množičnostjo in močno rekreativno bazo v Sloveniji ter so do desetega mesta na lestvici števila registriranih športnikov Olimpijskega komiteja Slovenije.
Aktivna Slovenija vključuje visoko in ljubiteljsko kulturo, ki je nacionalnega pomena ali pa zaradi svoje lokalne umeščenosti ali nišnosti omogoča nagovor specifičnih ciljnih skupin.
Pri izboru upoštevamo zlasti naslednja kriterija trajnostnosti:
SDG 3 – zdravje in dobro počutje
SDG 5 – enakost spolov
Povezana Slovenija naslavlja področje digitalizacije. Na področju sponzorstev gre za vzpodbudo digitalne vključenosti, podporo razvoju rešitev, ki digitalizirajo skupnosti (pametna mesta, pametne vertikale, E-zdravje, finančne storitve ipd.), podjetja (pametne tovarne, kibernetska in informacijska varnost, IKT-rešitve ipd.) ali posameznike (E-oskrba, izobraževanja ipd.). Gre za podporo projektom s področij digitalizacije, izobraževanj in skrbi za okolje.
Pri izboru upoštevamo zlasti naslednje kriterije trajnostnosti:
SDG 9 – industrija, inovacije in infrastruktura
SDG 4 – kakovostno izobraževanje
SDG 11 – trajnostna mesta in skupnosti
SDG 13 – podnebni ukrepi
Vključujoča Slovenija je osredotočena na zagotavljanje enakih možnosti za vse ter spodbujanje aktivnosti za opolnomočenje in vključevanje ranljivih skupin v skupnost. Gre za področje humanitarnosti in izobraževanj. Na področju humanitarnosti podpiramo zdravstvene in dobrodelne organizacije in projekte ter iniciative v podporo vključenosti. Na področju izobraževanj podpiramo digitalno in drugo opismenjevanje mlajših in starejših.
Pri izboru upoštevamo zlasti naslednje kriterije trajnostnosti:
SDG 1 – odprava revščine
SDG 4 – kakovostno izobraževanje
SDG 10 – zmanjšanje neenakosti
Izjemoma se lahko odobrijo tudi sponzorstva ali donatorstva, ki se ne uvrščajo v zgoraj navedene stebre, vendar morajo biti utemeljeno obrazložena.
Skozi sponzorstva in donatorstva družba zasleduje naslednje cilje:
Družba poleg neizpolnjevanja zgoraj navedenih ciljev in meril ne odobrava sponzorskih in donatorskih sredstev:
Družba ne obravnava vlog, kjer je rok začetka projekta ali dogodka krajši od 60 dni od prejetja vloge, razen v izjemnih okoliščinah (naravne nesreče, druge izjemne okoliščine) ali ob izpolnjevanju posebnega trženjskega interesa.
Družba sprejema vloge preko spletne strani www.telekom.si. Če družba vlogo prejme prek e-pošte, prosilca napoti na izpolnitev spletnega obrazca.
Izjemoma, predvsem v primeru ranljivih skupin z omejenim dostopom do interneta, družba obravnava tudi vloge, ki jih prejme po klasični pošti.
Družba lahko objavi tematske razpise s področja sponzorstev in donatorstev, v katerih jasno opredeli tematiko, obdobje in vrednost razpisa in morebitne dodatne smernice, ki se pri izvedbi razpisa upoštevajo. V vsem ostalem se pri izvedbi razpisov sledi pravilniku.
Vloga za sponzorstvo oz. donatorstvo mora vsebovati:
Družba obravnava le vloge, ki vključujejo vse obvezne podatke, ki so navedeni na spletni strani www.telekom.si.
V primeru prejema nepopolne vloge z navedenimi kontaktnimi podatki (telefon in/ali elektronski naslov) družba prosilca pozove k dopolnitvi vloge. Vlog, ki jih družba prejme preko klasične pošte in ne vključujejo kontaktnih podatkov (telefon in/ali elektronski naslov), družba ne obravnava.
Komisija za sponzorstva in donatorstva pri obravnavi vlog upošteva:
Za vsako odobreno sponzorstvo družba uskladi in sklene sponzorsko pogodbo, v kateri so navedeni namen, znesek ter pravice in obveznosti tako sponzoriranca kot družbe, vključno z načinom izvajanja nadzora družbe nad namensko porabo sredstev in izpolnjevanjem obveznosti sponzoriranca. Glede na namen in znesek pogodbeni stranki opredelita storitve, ki jih mora zagotoviti sponzoriranec (na primer znamčenje, oglaševanje, koriščenje vstopnic ali akreditacija za zaposlene ali uporabnike, pravica do uporabe podobe sponzoriranca in članov, dogodkov ali iniciativ sponzoriranca, pravice na dogodkih, ekskluzivnost, možnost produkcije in uporabe vsebin sponzoriranca in druge oblike storitev) in dokazila o izvajanju pogodbenih obveznosti ter način predložitve dokazil, ki ga mora izpolniti sponzoriranec.
V primeru, da sponzoriranec in družba v roku devetdeset (90) dni od odobritve vloge na komisiji ne uspeta uskladiti sponzorskih obveznosti in podpisati sponzorske pogodbe, komisija prekliče odobritev sredstev.
Sponzoriranec je skladno s pogodbo ob zadnjem računu v sezoni/letu v primeru večletnih sodelovanj oziroma ob zadnjem računu ob izteku sodelovanja dolžan priložiti Obrazec – poročilo o izvedenem sponzorskem projektu skupaj z vsemi dokazili o izpolnjenih sponzorskih obveznostih. Poročilo, ki ga pošlje na v pogodbi opredeljeni elektronski naslov, je pogoj za izplačilo zadnjega obroka sponzorskih sredstev.
Za vsako donatorstvo se sklene donatorska pogodba, iz katere je razviden namen porabe sredstev. Prejemnik donacije se zavezuje v roku trideset (30) dni po izvedbi namena pogodbe oziroma najkasneje po izteku pogodbe družbi posredovati pisno vsebinsko poročilo (t.j. poročilo o izvedbi projekta) in hkrati finančno poročilo (t.j. predložitev dokazil o načinu porabe sredstev donacije).