Program zvestobe

Program zvestobe je brezplačen, v njegovih prednostih pa lahko uživate naročniki Telekoma Slovenije in uporabniki Mobi.

Članstvo se izplača: za plačila mesečnih obveznosti za storitve Telekoma Slovenije samodejno pridobivate točke (1 EUR = 1 točka). Te zamenjajte za skrbno izbrane ugodnosti in popuste ter akcijske nakupe. Ekskluzivno samo za vas.

Ugodnosti v E-trgovini
Program Zvestobe Banner

Balkan 7

Zagotovite si brezskrbno gostovanje na Balkanu. Zakupite enote za 7 dni.

400

točk za

500

enot za klice ali SMS-e

1 GB

Polnitev računa Mobi

Napolnite račun Mobi sebi ali drugim.

500

točk za

10 €

bonus

900

točk za

20 €

bonus

Vsebine iz videoteke DKino

Privoščite si ogled zadnjega filmskega hita, odlične serije, risanke, koncerta ali pa vsebine za odrasle

200

točk za

5 €

dobroimetja

400

točk za

10 €

dobroimetja

Le v programu zvestobe

24 obrokov

SUPR Voznik Banner

SUPR voznik

S točkami zvestobe lahko pridobiš vozniški izpit. Uživaj pametno, postani SUPR voznik.

Kako se včlanite?

Program zvestobe je brezplačen, namenjen naročnikom Telekoma Slovenije in uporabnikom Mobi.

Za včlanitev izberite enega od spodaj navedenih načinov.

  • 1

    V Mojem Telekomu v sklopu Program zvestobe

  • 2

    S klicem na številko 041 700 700

  • 3

    Na vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije

Program Zvestobe Koraki

Veljavnost točk je od 1. 1. tekočega leta do 31. 3. prihodnjega leta.

Kako preverite stanje svojih točk?

  • V Mojem Telekomu v sklopu Program zvestobe
  • S poslanim SMS-om: z nosilne številke pošljiite PZ TOCKE na 1918
  • Na računu Telekoma Slovenije
  • S klicem na 041 700 700
  • Na vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije

Pogosta vprašanja

Bodite obveščeni o novostih Telekoma Slovenije

S tem soglašate, da želite biti seznanjeni z ugodnostmi in ponudbami, ki so prilagojene vam osebno, hkrati pa dovoljujete, da Telekom Slovenije s tem namenom obdeluje vaše podatke. Za prilagoditev ponudbe lahko Telekom Slovenije uporabi vaše podatke in podatke o vaši uporabi storitev družbe, spletnih mest, aplikacij, družbenih omrežij in Programa zvestobe. Podatki se lahko obdelujejo za pripravo in posredovanje osebno prilagojenih ponudb na naslove, številke in kontakte, ki ste jih Telekomu Slovenije posredovali ob prijavi oziroma uporabi storitev prek sporočil SMS/MMS, e-pošte, klasične pošte, klicev/videoklicev, družbenih omrežij, televizije, multimedijskih platform, aplikacij in spletnih mest družbe.