Točke pridobivate z nakupi izdelkov v E-trgovini in v Telekomovih centrih. Kot naročnik Telekoma Slovenije dodatno pridobivate točke za aktivnosti, opredeljene v spodnji tabeli. Če ste uporabnik Mobi, pridobivate točke tudi za polnitve tistih številk Mobi, ki ste jih vključili v program zvestobe.
Načini pridobivanja točk:
Pridobivanje točk |
Število točk |
Dodeljevanje točk |
Točke za nakup blaga z enkratnim plačilom brez vezave v E-trgovini in Telekomovih centrih |
za 1 € nakupa pridobite 1 točko |
ob nakupu |
Točke za plačani mesečni račun za mobilne in fiksne storitve Telekoma Slovenije (za naročnike fiksnih in mobilnih storitev Telekoma Slovenije) |
za 1 € plačila pridobite 1 točko* |
enkrat na mesec |
Točke za opravljene polnitve računa Mobi (uporabniki Mobi) |
za 1 € opravljene polnitve pridobite 1 točko |
enkrat na mesec |
Točke za prehod na e-račun |
200 točk za prejemanje računov v e-obliki |
ob aktivaciji |
Točke za zavarovanje |
100 točk za sklenitev zavarovanja mobilne naprave |
po sklenitvi |
Točke za Moj Telekom |
200 točk za prvo aktivacijo |
po aktivaciji |
Točke za rojstni dan |
100 točk |
ob rojstnem dnevu |
Točke za 50. rojstni dan |
500 točk |
ob rojstnem dnevu |
Točke za napredni profil VALÚ |
300 točk za prvo registracijo |
po nadgradnji |
Enkratno dodeljene točke |
za sodelovanje v enkratnih akcijah ali ob izrednem dodeljevanju se dodeli število točk, ki so določene za posamezno akcijo |
po aktivaciji |
Točke za nakup blaga z enkratnim plačilom se dodelijo članu programa zvestobe ob plačilu blaga, kupljenega v Telekomovih centrih in/ali E-trgovini Telekoma Slovenije. Točke se dodelijo za tisti del kupnine, ki je poravnan s plačilnimi sredstvi (ne s točkami). Točke se ne dodelijo pri nakupu naslednjih izdelkov: boni, kuponi, vrednostnice, srečke. Točke se tudi ne dodeljujejo za nakupe z aneksom in nakupe z vezavo. Točke, pridobljene za nakupe na daljavo, ostanejo rezervirane 15 dni, kar pomeni, da jih član programa zvestobe lahko unovči po preteku 15 dni.
*Točke za plačani mesečni račun za mobilne in fiksne storitve Telekoma Slovenije se dodeljujejo članu programa zvestobe, ki je naročnik storitev Telekoma Slovenije. Točke se dodelijo za znesek zadnjega izdanega računa (oz. za izdane račune, če je le-teh več) za opravljene informacijske in komunikacijske storitve (brez zneska za nakupe, opravljene z VALÚ Moneto, brez zneskov nakupov izdelkov na obroke, brez zneskov za prenos številke, donacije, klice na komercialne številke, nezgodno zavarovanje, pogodbene obveznosti, nakup trgovskega blaga, brez dobroimetja, stroškov opominjanja, zamudnih obresti ter drugih storitev zunanjih partnerjev). Točke se dodelijo le za pravočasno plačane in knjižene račune.
Natančna določila pridobivanja točk opredeljuje dokument Navodila za pridobivanje in unovčevanje točk pri Telekomu Slovenije.
Veljavnost točk je od 1. 1. tekočega leta do 31. 3. prihodnjega leta.
Izjema so točke, ki so bile dodeljene od 1. 1. do 31. 12. 2023. Te zapadejo s tistim dnem, ki je bil pri pridobitvi točk označen kot datum zapadlosti. Primer: član je 15. 4. 2023 pridobil 100 točk v Programu zvestobe VALÚ KLUB, njihova veljavnost je do 30. 4. 2024.