Računi
Računi
Vsi odgovori, ki jih potrebujete v zvezi z računi.
Zaradi neplačanega računa so bile naše storitve izključene. Zdaj smo račun poravnali. Kdaj bodo storitve ponovno vključene?
Če ste račun plačali prek Mojega Telekoma, je plačilo knjiženo takoj in ponovni vklop storitev je samodejen, običajno v roku pol ure. V primeru plačila na druge načine lahko zasebni uporabniki po izvedenem plačilu vključite storitev VKLOP NA ZAUPANJE s klicem na 041 700 700.
Kako lahko spremenim naslov, na katerega želim prejemati račune?
Podatke lahko spremenite v Mojem Telekomu ali z obrazcem, ki nam ga skeniranega/fotografiranega pošljete po e-pošti na naslov info@telekom.si ali na druge naslove, navedene na obrazcu. V sporočilu poleg svojih osebnih podatkov navedite tudi svojo telefonsko številko ali številko naročniškega računa (najdete jo na računu), za katerega želite spremembo.
Ker nisem pravočasno poravnal računa in tudi ne opomina, ste mi izključili storitve. Ali mi boste zaračunali ponovni vklop?
Ponovni vklop se zaračunava skladno s cenikom, prav tako je treba poravnati zamudne obresti. Zato vam predlagamo, da se odločite za plačilo prek direktne obremenitve (več o tem najdete v rubriki Direktne obremenitve).
Ali imam lahko E-račun v e-banko v kombinaciji s plačilom prek direktne obremenitve?
Dobil sem SMS, naj poravnam zapadle obveznosti. Kje lahko preverim, koliko moram še plačati?
Neplačane in tudi plačane račune lahko preverite v Mojem Telekomu, kjer neplačane račune s plačilno kartico (brez provizije) tudi poravnate. Če ste zasebni uporabnik, lahko svoje neporavnane obveznosti preverite tudi prek SMS-a, tako da pošljete SMS z vsebino RACUN in svojo davčno številko na 1919 (npr. RACUN 12345678 na 1919), ali s klicem na številko 041 700 700. Več lahko preberete tukaj.
Kako se naročim na e-račun v e-banko?
E-račun v e-banko lahko uredite v Mojem Telekomu.
Ali se z naročilom e-računa ukine pošiljanje tiskanih računov?
Da, saj želimo biti na ta način prijaznejši do okolja.
Ali lahko svoj e-račun naročim v spletno banko druge osebe?
Kaj se zgodi v primeru neuspešne dostave e-računa v e-banko?
Kakšna je razlika med e-računom v e-banko in direktno obremenitvijo?
Kaj mora urediti naročnik v primeru spremembe svoje številke TRR-ja?
Kakšen je postopek vložitve reklamacije za prejemnike e-računov?
Kako se naročim na skupni račun?
Za naročilo skupnega računa izpolnite Vloga za izdajo skupnega/samostojnega računa.
Katere račune lahko združim?
Kaj pomeni plačilo prek direktne obremenitve?
Direktna obremenitev je plačilna storitev, pri kateri Telekom Slovenije pooblastite, da odredi vaši banki bremenitev vašega plačilnega računa v višini obveznosti, ki jih imate do Telekoma Slovenije.
V čem je razlika med trajnikom in direktno obremenitvijo?
Kaj je SEPA direktna obremenitev?
Kako uredim plačevanje računov prek direktne obremenitve?
Plačevanje prek direktne obremenitve lahko uredite v Telekomovem centru in pri pooblaščenem prodajalcu. S seboj prinesite zadnji mesečni račun, osebni dokument in svojo bančno kartico. Prijavite se lahko tudi prek obrazca Soglasje za direktno obremenitev, ki pa ga lahko naročite tudi na 041 700 700 ali na info@telekom.si. Obrazec izpolnite, podpišite in priložite kopijo bančne kartice, ki je navedena na obrazcu. Naknadno vam dopolnjen obrazec s strani Telekoma Slovenije tudi vrnemo. Na enak način uredite tudi spremembo ali ukinitev direktne obremenitve.
Direktno obremenitev lahko odprete za plačilo svojih računov ali za plačevanje računov drugega naročnika. Plačilo se bo izvajalo z vašega TRR-ja, za kar podpišete obrazec Soglasje za direktno obremenitev. Svoj izvod Soglasja skrbno shranite, saj vsebuje podatke o plačilnem roku in referenci soglasja, ki jo boste potrebovali v primeru reklamacije plačila računa.
Podatki o direktnih bremenitvah so na voljo v Mojem Telekomu, kjer lahko spremljate izvedbo plačil. V primeru neuspešne direktne bremenitve lahko račun prav tako plačate v Mojem Telekomu.
Kdaj se izvede plačilo prek direktne obremenitve?
Kaj moram urediti, če zamenjam banko ali TRR?
Ob vsaki spremembi TRR-ja (torej tudi ob menjavi banke) uredite spremembo direktne obremenitve v Telekomovem centru, pri pooblaščenem prodajalcu ali prek obrazca (isti postopek kot za otvoritev direktne obremenitve). Če spremembe ne javite, bomo podatke za plačilo še vedno pošiljali stari banki oziroma s starim TRR-jem, banka pa plačila ne bo izvedla. Posledica bo lahko neplačan račun, če za to ne boste poskrbeli sami.
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če prenašam naročniško razmerje?
Kako dostopam do e-razčlenjenega računa?
Katere podatke lahko preverim na razčlenjenem računu?
S katerimi plačilnimi karticami lahko plačam račune?
Ali lahko račun plačam z VALÚ Moneto?
Kako hitro se plačilo knjiži?
Ali lahko račun plačam le delno?
Moja številka je izklopljena. Kako hitro po plačilu bo ponovno vključena?
Račune plačujem prek direktne bremenitve, vendar na računu nisem imel dovolj sredstev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
V sklopu Računi ni možnosti za plačilo računa. Kje lahko plačam račun?
Ali v primeru izklopa kljub plačilu prek Mojega Telekoma plačam stroške ponovnega priklopa in zamudnih obresti?
Da, stroški ponovne vključitve se obračunajo v skladu s cenikom na naslednjem računu.
Za odprt račun sem podal ugovor. Ali lahko počakam, da prejmem odgovor, ali moram račun vseeno plačati?
Nesporni del računa morate poravnati kljub vložitvi ugovora. V primeru upravičenega ugovora boste prejeli dobropis, ki bo upoštevan pri novo izdanih računih. V Mojem Telekomu je mogoče račun poravnati le v celotnem znesku, delno plačilo lahko opravite prek drugih kanalov (Telekomov center, banka, pošta ...) in pri tem navedete sklic z računa, za katerega ste vložili ugovor.
Ali lahko račun poravnam v več obrokih?
Kako je na bančnem izpisku plačilne kartice označeno plačilo računa prek Mojega Telekoma?
Kakšna je razlika med dobroimetjem in dobropisom?
Za račune imam urejeno direktno bremenitev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
Plačilo računa v Mojem Telekomu je brez provizije. Ali mi lahko banka dodatno zaračuna plačilo?
Kam sem opravil klic, če je navedena številka 098x…?
Ali lahko kot lastnik hranilne knjižice plačujem račune prek direktne obremenitve?
Kljub pravilno vpisanim podatkom s plačilne kartice je bilo plačilo zavrnjeno. Zakaj?
Plačila s kartico Maestro ne morem opraviti, saj mi javlja, da je številka kartice napačna.
Ali z združitvijo računov ohranim plačilo prek direktne obremenitve?
Kje lahko dobim več informacij glede storitve siHramba.eu?
Kako prenesem svoje e-račune v akreditiran elektronski arhiv siHramba.eu?
Kaj pomeni, da je storitev elektronskega arhiviranja akreditirana?
Kako je poskrbljeno za varnost?
Kako je z vizualizacijo?
Kaj je ovojnica?
Na kaj naj bo podjetje pozorno pri pripravi izdaje e-računov?
Kje lahko podjetje najde več informacij?
Kdo lahko pomaga podjetjem pri vpeljavi izdaje/prejema e-računov?
Kako dolgo je treba hraniti e-račune?
Zakaj bi hrambo e-računov zaupali nekomu drugemu?
1 od 1
Informacije in naročila
Pišite nam
Pišite nam na info@telekom.si in odgovorili vam bomo v najkrajšem času.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam na voljo na številki 041 700 700.
Obiščite nas
Oglasite se v kateri izmed naših poslovalnic.