Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Računalnik javi napako, da je povezava omejena oz prekinjena

Priklop računalnika in modema

Preverite, ali imate računalnik in modem pravilno priklopljena. Računalnik priklopite na vhod ETH 1 ali ETH 2 na modemu. Pri modemu Sagem pa na vhod ETH1 (na modemu se nahajata dva vhoda ETH1), razen če imate drugače nastavljeno.

Okvara vhoda (porta) na modemu

V primeru, da imate računalnik pravilno priklopljen in še vedno ne deluje, prestavite iz enega vhoda na drugega, če je to mogoče (iz ETH1 na ETH2 oziroma iz ETH1 na drugi ETH1). Preverite tudi pravilen priklop omrežnega kabla na računalniku.

Naslov IP in strežniki DNS

Preverite, ali imate vpisane napačne naslove IP in strežnike DNS v vaši omrežni kartici. Oglejte si navodila.

Težave omrežnega kabla

Prav tako je pri tej napaki lahko v okvari omrežni kabel, ki povezuje modem in vaš računalnik. Računalnik poskusite priklopiti z drugim (rezervnim) kablom.

Napaka omrežne kartice

V primeru, da ste računalnik priklopili z drugim kablom, prestavili vhod na modemu in še vedno ne deluje, je lahko prišlo do napake na omrežni kartici. V primeru okvare omrežne kartice se obrnite na svojega vzdrževalca računalnika.