Internet
Internet
Vsi odgovori, ki jih potrebujete za nastavitev, upravljanje in odpravljanje težav z vašim internetom.
Plačam kakšen dodatni strošek za priključitev fiksnega priključka?
V ponudbi imamo dva načina priključitve:
Samostojna vzpostavitev je brezplačna. Cene posamezne vzpostavitve si lahko ogledate v ceniku fiksnih storitev. Dodatni strošek lahko velja v nekaterih primerih izgradnje priključka oz. priključitve na odprto širokopasovno omrežje (OŠO).
Kako preselim priključek na novo lokacijo?
Če želite fiksni internetni priključek preseliti na drugo lokacijo, izpolnite vlogo in jo oddajte v Telekomovem centru ali jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Služba za naročniške storitve, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana, po faksu na številko 080 80 82 ali na e-naslov info@telekom.si.
Ali lahko internetni dostop dobi vsak telefonski naročnik v Sloveniji? Ali obstajajo kakšni posebni pogoji za pridobitev priključka?
Posebnih pogojev ni. Priključek lahko dobi vsak naročnik, če mu ga je le mogoče zgraditi oziroma je v njegovi bližini že zgrajeno dostopovno omrežje. Za več informacij se lahko obrnete na telefonsko številko 041 700 7000.
Ali lahko takoj začnem uporabljati internet in televizijo?
Da. Tudi če na svoji lokaciji še nimate zgrajene infrastrukture, vam omogočamo takojšno uporabo storitev interneta in televizije prek mobilnega omrežja. Opremo lahko naročite na najbližjem prodajnem mestu ali s klicem na 041 700 700, mi pa vam jo pošljemo po pošti. Namestitev je enostavna, brez posegov in vrtanja. Za boljšo uporabniško izkušnjo je na voljo tudi zunanja antena. V primeru dodatnih vprašanj ali za pomoč pri namestitvi opreme smo vam na voljo na brezplačni številki 041 700 700.
Kaj potrebujem, če želim uporabljati fiksni internet?
Fiksni internet telekoma Slovenije (kot samostojno storitev ali kot del fiksnega paketa) lahko naročite neglede na to, na kateri lokaciji se nahaja vaš fiksni priključek. Ob naročilu boste prejeli opremo za dostop do fiksnega interneta - modem, ki deluje tudi kot brezžični usmerjevalnik, prek katerega povežete vaše naprave v omrežje. Za uporabo fiksnega interneta potrebujete napravo, ki omogoča povezavo z internetom (računalnik, tablica, pametni telefon ...). Pokritost z brezžičnim internetnim signalom pa si lahko še izboljšate z našo rešitvijo Turbo WiFi.
Pozabil sem svoje geslo za fiksno razmerje. Kaj zdaj?
Za začasno spremembo gesla pokličite s kontaktne telefonske številke (številka, ki ste jo navedli v pogodbi) na brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 041 700 700. Ob klicu pripravite tudi uporabniško ime ali naročniško številko.
Kje lahko vidim seznam lokacij, na katerih je mogoče optično omrežje?
Podatek, ali je na vašem naslovu na voljo optično omrežje, lahko dobite na številki 041 700 700 ali v Telekomovih centrih. Na Telekomu Slovenije pospešeno zamenjujemo bakrena omrežja z optičnimi. Optične povezave zagotavljajo izjemno zanesljivo, hitro in varno uporabo fiksnih storitev, kot so internet, internetna telefonija in televizija. Z optičnim omrežjem zagotavljamo najvišjo kakovost, zanesljivost in varnost delovanja storitev. Omrežje prihodnosti vam nudi neomejene in simetrične hitrosti dostopa do interneta ter osnovo za vse sedanje in bodoče fiksne storitve. Telekom Slovenije upravlja največje in najsodobnejše optično omrežje v državi; priklop nanj omogoča že več kot polovici gospodinjstev v Sloveniji. Naročnikom so trenutno na voljo hitrosti do 2 gigabita na sekundo (Gbit/s), ob tem pa Telekom Slovenije omrežje nadgrajuje tudi s tehnologijo XGS-PON, ki omogoča hitrosti do 10 Gbit/s.
Kakšne so prednosti optične povezave Telekoma Slovenije?
Zakaj predlagate prenapetostno zaščito?
S katerimi napravami je združljiv modem za fiksni internet?
Koliko klicnih dostopov si lahko naredim na naročniškem razmerju za fiksni internet?
Paketu pripadajo 4 klicni dostopi, ki jih lahko urejate v Mojem Telekomu.
Kako svoje naročniško razmerje za fiksni internet prenesem na drugo osebo?
Za prenos naročniškega razmerja izpolnite obrazec Prenos lastništva naročniškega razmerja, ki ga dobite na prodajnih mestih Telekoma Slovenije ali pa nas pokličite na 041 700 700. Izpolnjeno vlogo pošljete tudi na naslov Telekom Slovenije, d.d., Služba za naročniške storitve, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana, po faksu na številko 080 80 82 ali na e-naslov info@telekom.si.
Kako ponovno zaženem modem?
Modem lahko ponovno zaženemo tudi tako, da ga za 15 sekund izklopimo iz električnega napajanja.
Ali lahko na modem priklopim dodatne omrežne naprave, kot so na primer usmerjevalnik, stikalo ...?
Koliko računalnikov in koliko telefonskih aparatov lahko priklopim na modem? Ali je to odvisno od paketa?
Na modem lahko priklopite do štiri računalnike in dva analogna telefonska aparata. Tovarniško je modem nastavljen za delovanje dveh računalnikov in dveh televizorjev. Vhode ETH na modemu je možno nastaviti tudi za delovanje drugih omrežnih naprav (BOX, IP-telefon). Vhode ETH lahko nastavite prek portala Moj Telekom. Navodila za nastavitev modema v Mojem Telekomu najdete tukaj.
Kakšna je najvišja hitrost podatkov, ki jo modem omogoča?
Ali lahko nastavitve na modemu urejam sam?
Nastavitve brezžične povezave in namembnosti vhodov ETH lahko uredite z Digitalnim svetovalcem Maksom ali na Mojem Telekomu. Navodila za nastavitev modema v Mojem Telekomu najdete tukaj.
1 od 1
Imate tehnične težave? Pogovorite se z Maksom, digitalnim svetovalcem Telekoma Slovenije, ki vam bo pomagal po najboljših močeh.
Tehnična pomoč
Pišite nam
Za tehnično pomoč nam pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam vedno na voljo na številki 041 700 700.
Maks, digitalni svetovalec
Obrnite se na Maksa, digitalnega svetovalca Telekoma Slovenije.
Bodite obveščeni o novostih Telekoma Slovenije
S tem soglašate, da želite biti seznanjeni z ugodnostmi in ponudbami, ki so prilagojene vam osebno, hkrati pa dovoljujete, da Telekom Slovenije s tem namenom obdeluje vaše podatke. Za prilagoditev ponudbe lahko Telekom Slovenije uporabi vaše podatke in podatke o vaši uporabi storitev družbe, spletnih mest, aplikacij, družbenih omrežij in Programa zvestobe. Podatki se lahko obdelujejo za pripravo in posredovanje osebno prilagojenih ponudb na naslove, številke in kontakte, ki ste jih Telekomu Slovenije posredovali ob prijavi oziroma uporabi storitev prek sporočil SMS/MMS, e-pošte, klasične pošte, klicev/videoklicev, družbenih omrežij, televizije, multimedijskih platform, aplikacij in spletnih mest družbe.