Maks, digitalni svetovalec
Imate tehnične težave? Pogovorite se z Maksom, digitalnim svetovalcem Telekoma Slovenije, ki vam bo pomagal po najboljših močeh.
Kaj potrebujem, če želim kontaktirati Maksa?
Če želite skupaj z Maksom preveriti delovanje svojega fiksnega priključka (internet, televizija, fiksna telefonija), morate v Mojem Telekomu najprej pridobiti polni dostop do svojih razmerij (pridobiti Telekom ID), pri pogovoru z Maksom prek Facebook Messengerja ali SMS-a pa določiti še kontaktno številko.
Če želite z Maksom prek Facebook Messengerja ali SMS-a preveriti svoje mobilne storitve, pa v Mojem Telekomu ne potrebujete polnega dostopa.
Kako se lahko pogovarjam z Maksom?
V primeru pogovora prek Mojega Telekoma ali Facebook Messengerja se z Maksom pogovarjate tako, da kliknete gumb s številko ustreznega odgovora. V primeru pogovora prek SMS-sporočila pa v povratnem sporočilu pošljete številko odgovora.
Kako začnem nov pogovor?
Če želite med pogovorom z Maksom začeti nov pogovor, odgovorite oz. napišite: začetek.
Kaj stori Maks, če ne zna rešiti težave?
Če Maks slučajno ne pozna rešitve oz. vam ne more pomagati, vašo prijavo posreduje sodelavcem za tehnično pomoč.
Kje najdem svoje uporabniško ime za fiksne storitve?
Svoje uporabniško ime, ki ga morate vpisati pri prvem pogovoru, najdete na mesečnem računu Telekoma Slovenije.
Kaj pomeni, da moja mobilna številka ni povezana z uporabniškim imenom?
Pri pogovoru prek Facebook Messengerja in SMS-sporočila mora biti vaša mobilna številka vpisana v Moj Telekom, in sicer znotraj podatkov o vašem fiksnem naročniškem razmerju. Informacije o tem, kako uredite svoje podatke, so na voljo tukaj.
Ali so prejeta in poslana sporočila sms plačljiva?
Sporočila, ki jih prejmete s strani Maksa v Sloveniji, so brezplačna. Poslana sporočila so za uporabnike telefonskih številk v omrežju Telekoma Slovenije (tudi HIP, Spar in IZI) brezplačna, za uporabnike drugih omrežij pa se zaračunajo po njihovem veljavnem ceniku. Sporočila iz tujine se prav tako obračunajo po ceniku (v primeru, da imate v območju EU-tarife zakupljene količine, se bodo poslana sporočila odštela od te kvote, v nasprotnem primeru se plačajo glede na območje, kjer se nahajate). Preverite cenik za gostovanje v tujini.
Povratno sporočilo SMS sem prejel s številke 041 700 801. Kaj to pomeni?
Obveščanje o stanju prijavljene napake poteka prek številke 041 700 801, ki je namenjena enostranskemu obveščanju.
Ali lahko z Maksom prek sporočil SMS komuniciram tudi iz tujine?
Z Maksom lahko prek sporočil SMS komunicirate tudi, ko niste v Sloveniji. Preverite cenik gostovanja v tujini.
Kje lahko preverim stanje svoje prijavljene napake?
Stanje prijavljene napake lahko preverite v Mojem Telekomu, v sklopu Maks, digitalni svetovalec. Tam najdete tudi svojo številko prijavljene napake.
Preteklo je kar nekaj časa, povratnega sporočila SMS pa od Maksa nisem dobil?
Na začetku pogovora Maks potrebuje nekaj časa, da v ozadju zažene diagnostiko, kar lahko traja tudi do nekaj minut. V primeru napake ali potekle seje ponovno pozdravite Maksa.
Maks mi nič ne odgovori. Kaj lahko naredim?
Če Maksa kontaktirate prek sporočila SMS, preverite, ali je mobilna številka, s katere mu pišete, vnesena v vaš profil Moj Telekom, in sicer znotraj vašega fiksnega razmerja, za katerega želite prijaviti napako.
V primeru, da Maks ni dosegljiv, nas lahko kontaktirate prek že znanih kanalov: e-naslova tehnicna.pomoc@telekom.si, telefonske številke 041 700 700 (brezplačno z vseh mobilnih številk Telekoma Slovenije, tudi iz tujine). Napako pa lahko prijavite tudi v Mojem Telekomu.
Zakaj mi je Maks samodejno ponovno zagnal modem?
Če Maks ugotovi, da modem ni pravilno povezan, ga lahko ponovno zažene.
Kje najdem šifro naročnika SPP?
Šifro SPP pridobite tako, da s svoje mobilne številke na 1919 pošljete SMS s ključno besedo SPP in davčno številko naročnika (primer: SPP 12345678).
Vidite jo tudi na mesečnem računu Telekoma Slovenije.