Individualno zavarovanje
Družinsko zavarovanje
Individualno zavarovanje
Družinsko zavarovanje
Pomoč 24/7
Pomoč v slovenskem jeziku 24 ur na dan vse dni v letu. Iz tujine pokličite na +386 2 618 05 20, v Sloveniji pa na številko 080 19 21.
Samodejni vklop in izklop
Ob prehodu meje se kritje samodejno vklopi in izklopi. Tako nikoli ne boste pozabili urediti svojega zavarovanja in boste lahko brezskrbno uživali v tujini.
Plačajte po porabi
Sklenitev zavarovanja še ne zahteva plačila premije. Premijo plačate za preteklo obračunsko obdobje in le za dneve, ko bivate v tujini, vendar skupaj največ 45 dni v enem zavarovalnem letu. Če ste v zavarovalnem letu v tujini več kot 45 dni, za to dodatno ne plačate nič.
Naročnikom v času bivanja v Franciji med olimpijskimi igrami zagotovimo tudi 100 % popusta za turistično zavarovanje Brezskrbni. Če zavarovanja še nimate, ga vključite v Mojem Telekomu. Preverite več
Kaj turistično zavarovanje vsebuje | |
Območje kritja | cel svet |
Zavarovalna vsota | 30.000 € |
Letni agregat | 200.000 € |
Storitev asistenčnega centra | vključeno |
Stroški ambulantnega zdravljenja | vključeno |
Stroški bolnišničnega zdravljenja | vključeno |
Stroški zobozdravstvenega zdravljenja | 75 € |
Nujni prevoz do zdravstvene ustanove | vključeno |
Premestitev med zdravljenjem | vključeno |
Prevoz v Slovenijo po končanem zdravljenju | 1.000 € |
Prevoz posmrtnih ostankov v Slovenijo | vključeno |
Osebna odgovornost pri zimskih športih | 3.000 € |
V Mojem Telekomu potrdite, da se zanimate za sklenitev zavarovanja.
Preusmerjeni ste na spletno mesto Zavarovalnice Sava, kjer sklenete zavarovanje.
Spletne obrazce digitalno podpišete. Skupaj poskrbimo za zeleno prihodnost.
Znesek zavarovanja bo viden na mesečnem računu Telekoma Slovenije.
Novost
Zavarovanje vključuje kritje za administrativne službene poti, ko je zavarovanec z ustreznim potnim nalogom delodajalca na službeni poti v tujini za namene poslovnih sestankov, poslovnih dogodkov in prireditev (npr. strokovni seminarji, delavnice, konference, poslovni sestanki ipd.).
Vse cene so z DDV.
Pogosta vprašanja
V primeru, da potrebujete pomoč, čim prej pokličite asistenčni center na +386 2 6180 520 in prijavite zavarovalni primer. Asistenčni center deluje 24 ur na dan in 365 dni v letu. Na voljo vam je tudi spletni klic na spletni strani Zavarovalnice Sava.
Ne, stroškov zdravljenja vam ni treba plačati vnaprej ali izvajalcu neposredno. Če gre za nujno medicinsko pomoč in ste sprejeti v bolnišnico, bo naš asistenčni center po potrditvi kritja zagotovil kritje stroškov bolnišničnega zdravljenja v okviru zavarovalnih vsot, ki so navedene na zavarovalni polici. Le v primerih, ko so stroški majhni, se lahko odločite za plačilo vnaprej ali pa boste pozvani k plačilu. V takšnem primeru po vrnitvi v domovino vložite zahtevek za povračilo stroškov in denar vam bomo vrnili. Prosimo vas, da o svojem primeru čim prej obvestite asistenčni center zavarovalnice, saj lahko v nasprotnem primeru zavarovalnica vaš zahtevek zavrne.
Za sklenitev zavarovanja morate imeti veljavno mobilno naročniško razmerje pri Telekomu Slovenije ter biti registrirani uporabnik portala Moj Telekom. Stari morate biti med 15 in 75 let. Zavarujete lahko tudi svoje družinske člane, in sicer zakonca/zunajzakonskega partnerja in otroke do vključno 15. leta.
Da, vendar le za službena potovanja, ko ste z ustreznim potnim nalogom delodajalca na službeni poti v tujini za namene poslovnih sestankov, poslovnih dogodkov in prireditev (npr. strokovni seminarji, delavnice, konference, poslovni sestanki ipd).
Na polici je lahko vključenih največ 7 zavarovancev, in sicer 2 odrasli osebi in do 5 otrok (sklenitelj zavarovanja, zakonec/zunajzakonski partner in pet otrok do vključno 15. leta starosti).
V primeru, da z zavarovalno storitvijo ali odločitvijo zavarovalnice niste zadovoljni, lahko pritožbo podate pisno po pošti ali prek spletnega obrazca zavarovalnice Sava, in sicer v roku 30 dni od prejema odločitve zavarovalnice.
Ne, v tem primeru se turistično zavarovanje Brezskrbni ne prekine.
Ni zavezujoče, da z vami potujejo vse osebe, ki so navedene na polici. Imajo pa v primeru družinskega zavarovanje osebe, ki so navedene kot zavarovanci poleg sklenitelja zavarovanja, jamstvo le v primeru, če v tujino potujejo skupaj z vami kot skleniteljem zavarovanja.
Če želite posodobiti podatke, morate zavarovanje prekiniti in skleniti novo zavarovalno polico.
Ob prehodu v gostovanje boste prejeli SMS-sporočilo. Če kritja ne želite, v prvih 60 minutah gostovanja pošljite povratno SMS-sporočilo z vsebino ZAVAROVANJE STOP na 1917 in jamstvo za to potovanje ne bo aktivirano.
S tem zavarovanjem si zagotovite kritje za potovanja, ki v enem sklopu niso daljša od 62 zaporednih dni. Kritje potovanja se prične, ko se vaš mobitel poveže v tuje mobilno omrežje (pričetek roaminga). V primeru potovanja z letalom po pristanku poskrbite, da čim prej vključite mobitel in da je način letenja izključen. Takoj ko se ob vrnitvi v domovino ponovno vključite v omrežje Telekoma Slovenije, se kritje potovanja zaustavi in obračunali vam bomo premijo le za dni, ki ste jih preživeli v tujini.
Da, jamstvo zavarovanja se sproži šele, ko se vaš mobitel poveže z mobilnim omrežjem v tujini (roaming), ni pa vam potrebno vključiti ali imeti vključen prenos podatkov.
V tem primeru na tem potovanju zavarovalnega jamstva nimate.
Takoj ko se z vašim mobitelom povežete (prijavite) v tuje mobilno omrežje (roaming), prejmete SMS-sporočilo, da se je kritje začelo. Ko se vrnete v domače omrežje, prejmete SMS-sporočilo, da je kritje zaključeno.
Najprej sledite navodilom Telekoma Slovenije za prijavo izgubljenih ali ukradenih mobitelov, nato pa čim prej pokličite Telekomov center za pomoč uporabnikom. Prav tako Center za pomoč uporabnikom Telekoma Slovenije pokličite takoj po vrnitvi domov, da bomo vedeli, kdaj zaustaviti vaše kritje.
Da, vse podrobnosti o zavarovalnem kritju so navedene v besedilu vaše zavarovalne police, ki ste jo prejeli na e-naslov. Veljavnost kritja je podana za potovanja, pričeta do vključno datuma, ki je objavljen na spletni strani Zavarovalnice Sava. Priporočamo vam, da za potovanja v tujino po tem obdobju preverite veljavnost Covid kritja na spletni strani Zavarovalnice Sava.
Za smučanje in deskanje na urejenih smučiščih imate jamstvo. Več podrobnosti o omejitvah in izključitvah pri izvajanju športne dejavnosti si skrbno preberite v zavarovalnih pogojih za turistično zavarovanje Brezskrbni.
Skupno obračunano mesečno premijo za potovanja v preteklem mesecu plačate na prvem naslednjem mesečnem računu Telekoma Slovenije.
Glede na izbrani paket zavarovanja – posamično ali družinsko zavarovanje - vam bomo zaračunali premijo le za število dni, ki ste jih prebili v tujini. Pregled dnevne premije in povzetek premij, ki ste jih plačali ali jih še morate plačati, lahko preverite v Mojem Telekomu. Podrobnosti o tem, kdaj se je aktiviralo in prekinilo jamstvo v tujini, najdete v SMS-sporočilih, ki ste jih prejeli na začetku potovanja in ob povratku. Premije se obračunajo z mesečnim računom za opravljene storitve Telekoma Slovenije, podrobna specifikacija pa je prikazana v Mojem Telekomu. Največje število dni, ki jih plačate za potovanja v posameznem zavarovalnem letu, je 45 dni. Če ste v tujini več kot 45 dni v enem zavarovalnem letu, za to ne plačate dodatne premije, v veljavi pa imate polno kritje.
Maksimalna zavarovalna vsota za izplačilo po posameznem zavarovalnem primeru je 30.000,00 EUR. Maksimalna zavarovalna vsota za izplačilo po vseh zavarovalnih primerih v zavarovalnem letu (letni agregat) je 200.000,00 EUR.
Zavarovanje zajema naslednje storitve:
Ni potrebno, je pa dobro urediti tudi to. Priporočljivo je, da imamo tako turistično zavarovanje kot tudi evropsko zdravstveno kartico, saj se med sabo dopolnjujeta in zagotavljata celovito zaščito med potovanjem. Evropska zdravstvena kartica nam omogoča, da se v primeru bolezni ali nezgode obrnemo na javne zdravstvene ustanove v tujini in uveljavljamo enako obravnavo kot državljani te države. Vendar pa je pomembno vedeti, da Evropska zdravstvena kartica ne nadomesti turističnega zavarovanja. Turistično zavarovanje nam lahko zagotovi širši obseg kritja, na primer povračilo stroškov zdravljenja ali evakuacijo v primeru nesreče in druge nujne storitve, ki niso zajete s strani Evropske kartice.