Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Kibernetska tveganja se povečujejo, zato je ključna ustrezna zaščita

Tehnik Maks
Tehnik Maks
Pred 429 dnevi
·
Čas branja: 3
·
Poslušaj vsebino

Slovenija na področju kibernetske varnosti ni oaza, tudi pri nas je kibernetskih napadov vedno več.

Eden najpomembnejših stebrov za zagotavljanje kibernetske varnosti je Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije, ki je najsodobnejši varnostno-operativni center v Sloveniji. V njem certificirani strokovnjaki varnostne dogodke obvladujejo 24 ur na dan, vse dni v letu.

Operativni center kibernetske varnosti, ki ga je Telekom Slovenije vzpostavil leta 2018, je že drugič prejel nagrado za najbolj inovativno varnostno rešitev. Nagrado podeljuje Inštitut za korporativne varnostne študije v sodelovanju s Slovenskim združenjem korporativne varnosti. Center je certificiran in skladen z najvidnejšimi certifikati in standardi s področja informacijske varnosti, med njimi tudi z ISO 27001 in ISO 22301.

Število kibernetskih napadov se iz leta v leto povečuje tudi zaradi pospešene digitalizacije in povečanega obsega dela na daljavo. Najpogostejši vzroki varnostnih incidentov so zlonamerna programska oprema (črvi, trojanci ipd.) in izsiljevalski virusi (ransomware), ki jih napadalci žrtvi največkrat dostavijo s pomočjo spletnega ribarjenja (phishing) ali prek ranljivosti programske opreme, sledijo napadi DDoS ter izguba, razkritje in/ali kraja podatkov.

Varnostni strokovnjaki poudarjajo pomen kibernetskega odtisa

Poznate svoj kibernetski odtis? Kibernetski odtis so sledi, ki jih puščamo med svojimi aktivnostmi na spletu. Spletne storitve, ki zbirajo različne podatke, so lahko izpostavljene kibernetskim napadom in zlorabi teh podatkov. Da se zavarujemo, je potrebno poskrbeti za kibernetsko zaščito tako na ravni podjetja kot na ravni vsakega zaposlenega oz. uporabnika komunikacijskih naprav. Pri varnosti je namreč prav človek najpogosteje šibek člen, kibernetski kriminalci pa izkoristijo vsako ranljivost. Pogoste so zlorabe identitete nepazljivih zaposlenih, s čimer kiberkriminalcem omogočimo nepooblaščen dostop do informacijskih sistemov, elektronske pošte in občutljivih podatkov podjetja. Kako se temu zoperstaviti? Pomembna je preventiva, ne zgolj kurativa. Med preventivne aktivnosti sodijo tudi varnostni pregledi, testiranje možnih vdorov, izobraževanje zaposlenih glede ravnanja s podatki in gesli ter vsesplošna skrb za kibernetski odtis.

Kibernetska Tveganja 1
Foto: Bojan Puhek

Za varnostne storitve se odloča vedno več podjetij in organizacij

Tudi zato se za varnostne storitve Telekoma Slovenije odloča vedno več organizacij in podjetij različnih branž in velikosti, pri tem pa Telekom Slovenije Operativni center kibernetske varnosti uporablja tudi za svojo zaščito. Ravno prilagodljivost upravljane storitve kibernetskega varovanja in zaščite je ena od ključnih prednosti.

V Telekomu Slovenije smo v zadnjih dveh letih s pomočjo avtomatizacije procesov, integracije umetne inteligence in strojnega učenja ter uporabe najsodobnejših varnostnih orodij delovanje centra razširili tudi na segment srednjih, malih in mikro podjetij. Na ta način kibernetsko zaščito zagotavljamo podjetjem vseh velikosti – od največjih poslovnih sistemov do najmanjših podjetij. Ob tem pa za podjetja izvajajo tudi sistemske varnostne preglede in preglede varnosti storitev Microsoft, ki za razliko od enkratnih pregledov v določeni časovni točki zagotavljajo preverjanje v daljšem časovnem obdobju. Podjetjem svetujemo na področjih zagotavljanja skladnosti poslovanja in ustreznosti tehničnih ukrepov glede varovanja osebnih podatkov, upravljamo IT-infrastrukturo naročnikov (omrežje, strežnike, požarne pregrade, osebne računalnike) ter zagotavljamo sistem upravljanja varne poslovne mobilnosti in poslovnih aplikacij na vseh uporabniških napravah.

Za več informacij skoči na: Oblačne in varnostne storitve - Telekom Slovenije