Na prejeti račun lahko reklamacijo podate v 15 dneh od njegovega prejema, pri tem pa je treba poravnati nesporni del računa. Reklamacijo lahko podate v mobilni aplikaciji Moj Telekom, na spletu v Mojem Telekomu, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije, s klicem na številko Centra za pomoč uporabnikom (041 700 700) ali na številko tehnične pomoči ob reklamaciji zaradi nedelovanja storitve (041 700 700) ali pisno na e-naslov reklamacije@telekom.si (zahtevo za prejem odgovora po e-pošti je treba v reklamaciji izrecno navesti) oziroma na naslov Telekom Slovenije, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana.
Nesporni del računa je treba poravnati kljub vložitvi ugovora. Predlagamo, da pred vložitvijo reklamacije zahtevate razčlenjeni račun, ki zajema izpis vseh opravljenih klicev s časom vzpostavitve klica, številko klicanega, trajanjem in vrednostjo za posamezni klic brez DDV, in na ta način sami preverite zaračunane klice.
V dopisu navedite vse ključne podatke z računa (podatke naročnika, številko računa) in sporne postavke. Na reklamacijo vam bomo odgovorili v Mojem Telekomu ali po pošti, razen če navedete, da želite odgovor na e-naslov.
Račune lahko spremljate tudi v Mojem Telekomu – plačilo računov, pregled plačanih in neplačanih računov za tekoče in preteklo leto, urejanje načina prejemanja računov (e-račun, e-račun v e-banko, tiskani račun).
Za vse informacije v zvezi s storitvami Telekoma Slovenije so vam na voljo svetovalci v Centru za pomoč uporabnikom na številki 041 700 700, prodajnih mestih Telekoma Slovenije in e-naslovu info@telekom.si.
Prijavo napake oz. prijavo težave lahko podate v Mojem Telekomu, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije, s klicem na številko Tehnične pomoči (041 700 700), digitalnemu svetovalcu Maksu ali pisno na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si oziroma naslov Telekom Slovenije, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana.
Svoje težave ali vprašanja čim podrobneje opišite in pripišite še svoje naročniške (šifro SPP, uporabniško ime, naslov priključka) ter kontaktne podatke, da bo odprava tehnične težave/odprava napake čim hitreje obravnavana.
Če ste nas s svojim vprašanjem/težavo že kontaktirali in navedli kontaktne podatke, prosimo, da počakate na odgovor naših svetovalcev. Oddano prijavo na svojem priključku ali mobilni številki lahko preverite tudi z digitalnim svetovalcem Maksom in v Mojem Telekomu.
Za uveljavljanje urejenega in poštenega upravljanja ter uspešnosti nadzora v naši družbi imajo zaposleni in zunanji deležniki možnost podati prijavo nepravilnosti oz. protipravnega ravnanja (potencialne kršitve Etičnega kodeksa STS, drugih internih aktov oz. druga nezakonita, neetična ali kakorkoli drugače sporna ravnanja), ki so jih zaznali.
reklamacija na račun, prijava telekom