Navodila za priklop modema FRITZ!Box 7530 in NEO Smartboxa - PDF za prenos
modem GPON in xDSL
V paketu ste prejeli modem FRITZ!Box 7530, električni napajalnik, telefonsko vrvico in mrežni UTP-kabel.
Če za povezavo uporabljate DSL (bakrena parica):
Najprej en konec telefonske vrvice vstavite v modem v vhod DSL (sive barve), drugega pa v telefonsko vtičnico v steni.
Če za povezavo uporabljate ONT (optično omrežje):
Najprej en konec mrežnega UTP-kabla vstavite v modem v vhod WAN (modre barve), drugega pa v optični pretvornik ONT.
Električni napajalnik za modem vstavite v vhod Power in modem priklopite v električno omrežje (slika 1).
Na modemu najprej začne utripati LED-lučka Power/DSL, čez nekaj trenutkov pa začne svetiti. Če LED-lučka Power/DSL ne neha utripati, gre verjetno za težavo s signalom, zato pokličite tehnično pomoč Telekoma Slovenije na številko 041 700 700.
POMEMBNO: Konektor telefonske vrvice je vstavljen takrat, ko se jeziček konektorja zaskoči.
Počakajte, da se modem samodejno aktivira in nadgradi na zadnjo programsko različico. To lahko traja nekaj minut, zato modema ne izklapljajte.
Ko LED-lučka Power/DSL sveti neprekinjeno, je postopek nadgradnje končan (slika 2).
Modem zagotavlja brezžično WiFi-omrežje, ki je aktivirano, če na modemu sveti LED-lučka WLAN (slika 3).
Če LED-lučka WLAN ne sveti, vključite WiFi tako, da na modemu pritisnete gumb WLAN. Ko se LED-lučka WLAN prižge, je WiFi aktiviran.
V napravo, s katero se želite povezati v omrežje WiFi, vnesite geslo (Wi-Fi password), ki ga najdete na spodnjem delu modema (slika 4). Tam je navedeno tudi ime omrežja. Ime omrežja in geslo lahko spremenite v Mojem Telekomu (moj.telekom.si).
NEO Smartbox z modemom povežite s priloženim UTP-kablom, ki ga najdete v škatli NEO Smartbox. Priklopite ga v enega izmed vhodov LAN na modemu. Priporočamo vhod 3 ali 4 (slika 5). Drugo stran UTP-kabla priklopite v NEO Smartbox v vhod Ethernet.
Omrežne naprave (računalnik, igralne konzole, omrežno stikalo …) povežite z mrežnim UTP-kablom v vhode LAN.
Za priklop NEO Smartboxa sledite navodilom, ki so priložena v škatli NEO Smartbox ali si oglejte navodila na spletu.
Za dodatne informacije se lahko obrnete na tehnično pomoč Telekoma Slovenije na brezplačni številki 041 700 700.