Vklop fiksnih storitev Telekoma Slovenije bo uspešen, če boste prej poskrbeli za ustrezno interno inštalacijo.
Kaj je interna inštalacija?
Interna inštalacija pomeni po kanalčkih ali podometno napeljan UTP-kabel od mesta, kjer bo vključen modem, do naprav, kot so računalnik, TV-komunikator in telefon.
Kaj potrebujete za uspešen priklop fiksnih storitev?
Za uspešen priklop fiksnih storitev sta potrebna napeljan UTP-kabel in klasična vtičnica, ki morata biti v bližini mesta, kjer bo priklopljen modem.
Kako izgledata UTP-kabel in UTP-vtičnica?
Kako izgledata antenski kabel in kabelska vtičnica, ki nista primerna za priklop fiksnih storitev?
Alternativna rešitev: brezžični sistem PLC
Če interna inštalacija z UTP-povezavo ni mogoča ali je ne želite, je vklop fiksnih storitev mogoč z brezžičnim sistemom PLC.
Začasna rešitev
Če interne inštalacije ne morete urediti, niti ne uporabiti brezžičnega sistema PLC, vseeno pa želite naše storitve uporabljati čim prej, vam tehnik Telekoma Slovenije brezplačno zagotovi začasno rešitev s provizoričnim, do 15 metrov dolgim kablom.
Bodite obveščeni o novostih Telekoma Slovenije
S tem soglašate, da želite biti seznanjeni z ugodnostmi in ponudbami, ki so prilagojene vam osebno, hkrati pa dovoljujete, da Telekom Slovenije s tem namenom obdeluje vaše podatke. Za prilagoditev ponudbe lahko Telekom Slovenije uporabi vaše podatke in podatke o vaši uporabi storitev družbe, spletnih mest, aplikacij, družbenih omrežij in Programa zvestobe. Podatki se lahko obdelujejo za pripravo in posredovanje osebno prilagojenih ponudb na naslove, številke in kontakte, ki ste jih Telekomu Slovenije posredovali ob prijavi oziroma uporabi storitev prek sporočil SMS/MMS, e-pošte, klasične pošte, klicev/videoklicev, družbenih omrežij, televizije, multimedijskih platform, aplikacij in spletnih mest družbe.