Poslovni informacijski sistem PANTHEON

PANTHEON v načinu gostovanja je sodoben poslovni informacijski sistem za vodenje, upravljanje in razvoj podjetja, ki omogoča polno digitalizacijo poslovanja.

že od
14,90 €
/
mesec
Oddaj povpraševanje
Digitalna Povezanost

Najamete ga lahko kot rešitev v oblaku, s čimer se izognete začetni investiciji v nakup programa in strojne opreme ter vzdrževanju varnosti sistema, saj zanjo poskrbimo mi.

PANTHEON je celovit poslovni informacijski program, ki pokriva vse poslovne procese: od naročil in fakturiranja prek računovodstva in plač do upravljanja proizvodnje in poslovne analitike. Z vami je od začetkov, ko morda potrebujete le izdajo računov, do večjega podjetja z več podružnicami in mednarodnim poslovanjem. V povezavi z drugimi sestavinami poslovnega sistema PANTHEON zagotavlja celovito e-poslovanje in avtomatizacijo poslovnih opravil.

Storitev je še posebej primerna za delo v računovodskih servisih, ki si vsakodnevno izmenjujejo podatke in dokumente s svojimi strankami. Prav tako je storitev primerna za novoustanovljena podjetja, ki se želijo čim prej posvetiti svoji dejavnosti, ne pa izgubljati časa in denarja z vzpostavitvijo poslovnega programa.

Ključne prednosti

  • hkraten dostop računovodskega servisa in stranke do iste baze optimizira delovni proces,
  • več časa za svetovanje in analize ter manj za vnos podatkov,
  • enostaven in hiter dostop prek interneta kjerkoli in kadarkoli,
  • varnost shranjenih podatkov,
  • celovite rešitve e-poslovanja (e-računi, e-knjiženje in e-dokumenti),
  • dokumenti strank ne zapuščajo podjetja in se ne kopirajo nenadzorovano,
  • elektronsko arhiviranje podatkov,
  • brez stroškov nakupa in vzdrževanja strežnika ter potrebnih licenc,
  • brez investicije: uporabnik plača toliko, kolikor uporablja program,
  • prihranek časa in manj potnih stroškov,
  • fleksibilnost: danes 50, jutri 100 podjetij; danes 5, jutri 3, pojutrišnjem 7 sodelavcev.

NOVO: Evidenca delovnega časa

Storitev vključuje tudi evidenco delovnega časa za enega zaposlenega. Če potrebujete evidenco za več zaposlenih, nam pošljite povpraševanje. Cena vsake dodatne licence je 2,44 € (z DDV) na uporabnika.

LX

LT

RE

SE

Blagajna
Naročila kupcev in dobaviteljem
Elektronsko in spletno poslovanje
Izdajanje in prejem računov
Potni nalogi
Zaloge in skladišča
Osnovna kadrovska evidenca - personalna mapa
Carinska skladišča
Obračun DDV-ja
Poslovanje s tujino
Trošarinska skladišča
Računovodstvo
Osnovna sredstva
Servis
Obračun plač
Celotna kadrovska evidenca
Osnovna proizvodnja
Poslovna inteligenca - prednastavljene nadzorne plošče
Poslovna inteligenca - nadzorne plošče po meri
Poslovna inteligenca - analize, poročila, načrtovanje
Proizvodnja - planiranje
Proizvodnja - terminiranje
Proizvodnja - napredni delovni nalogi
Proizvodnja - kosovnica z alternativami
Zakupljen prostor*

500 MB

500 MB

500 MB

500 MB

Mesečna naročnina brez DDV

14,90 €

22,90 €

48,90 €

59,90 €

GE

ME

MF

Blagajna
Naročila kupcev in dobaviteljem
Elektronsko in spletno poslovanje
Izdajanje in prejem računov
Potni nalogi
Zaloge in skladišča
Osnovna kadrovska evidenca - personalna mapa
Carinska skladišča
Obračun DDV-ja
Poslovanje s tujino
Trošarinska skladišča
Računovodstvo
Osnovna sredstva
Servis
Obračun plač
Celotna kadrovska evidenca
Osnovna proizvodnja
Poslovna inteligenca - prednastavljene nadzorne plošče
Poslovna inteligenca - nadzorne plošče po meri
Poslovna inteligenca - analize, poročila, načrtovanje
Proizvodnja - planiranje
Proizvodnja - terminiranje
Proizvodnja - napredni delovni nalogi
Proizvodnja - kosovnica z alternativami
Zakupljen prostor*

500 MB

500 MB

1 GB

Mesečna naročnina brez DDV

59,90 €

69,90 €

89,90 €

*Po presegu zakupljenega prostora glede na tip licence se zaračuna dodatni prostor v višini 3,99 € + DDV na dodatni 1 GB prostora.