Ste prepričani, da poznate vse Xiaomijeve mobitele? Odkrijte bogato ponudbo modelov, prilagojenih prav vsakemu uporabniku!
Xiaomi je morda zadnji proizvajalec pametnih mobitelov, ki še vedno stavi na inflacijo modelov, s katero zagotavlja, da bo vsak v njihovi bogati ponudbi našel popolno napravo zase. Od tod toliko družin in modelov! Ste prepričani, da poznate vse?
Ko bi bili samo mobiteli. Podobno se kitajski proizvajalec obnaša pri vseh izdelkih, saj ga vodi načelo, da kupcem ponudi najboljšo tehnologijo po najugodnejših cenah. To velja za skiroje, kuhinjske aparate, sesalnike, televizorje in celo avtomobile, saj na kitajskem trgu že žanje uspehe z električnim SU7. Tega menda še nekaj časa ne bomo videli na bližnjih cestah, zato se bomo pač morali zadovoljiti s pogledom na številne električne skiroje, ki so se že udomačili na kolesarskih stezah, in na mobitele z nadvse dobrim razmerjem med ceno in zmogljivostmi. Impresivno za podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 2010, torej še ni dopolnilo petnajst let, a se je štiri leta pozneje namenilo osvojiti svet.
Zanimivo je, da se Xiaomija nikdar ni prijela oznaka proizvajalca cenenih naprav slabše kakovosti, čeprav so cene pogosto nižje od tistih, ki jih za podobne zmogljivosti postavljajo drugi. Če se sprašujete, zakaj so skiroji tako zelo uspešni, zakaj ne vihamo nosov nad robotskimi sesalniki, zakaj se moški naenkrat brez težav brijemo z brivnikom za delček cene tradicionalnih znamk ali zakaj nas ni sram, če nas vidijo z enim od njihovih mobitelov, se spomnite na vizijo, ki je globoko v strategiji podjetja – »spoprijatelji se z uporabniki in bodi najbolj 'kul' podjetje v njihovih srcih«.
Hkrati se še kako zavedajo pomena inovacij, izkušnje uporabe in nenazadnje učinkovitosti poslovanja, ki se neposredno prelije v, kot sami pravijo, poštene cene, ki vsem omogočajo dostop do najboljših izdelkov.
Leta 2016 je Xiaomi ubral rahlo drugačno pot, ko se je dogovoril z oblikovalcem Philippom Starckom, da oblikuje prvi mobitel Xiaomi Mi Mix skorajda brez robov okoli treh strani zaslona in z ohišjem iz keramike. V naslednjih letih je izvirniku sledilo še nekaj izvedb do modela Mi Mix 4, ki velja za eno prvih naprav z objektivom sprednje kamere, skritim za zaslonom.
Čeprav je od njegove predstavitve preteklo že nekaj let, zgodba znamke Mix ni končana. Nosita jo dva zelo zanimiva mobitela, ki za zdaj še nista dostopna na lokalnem trgu in zato nista v ponudbi Telekoma Slovenije. Gre za Mix Fold, ki se iz mobitela po razprtju prelevi v manjši tablični računalnik, in za Mix Flip z navzdol pregibnim zaslonom, kar je za marsikoga še posebej zanimivo.
Spomladi Xiaomi predstavi zanj najpomembnejšo družino, trenutno serijo Xiaomi 14, z modeli, ki jih po zmogljivostih in ceni postavlja ob bok najboljšim Applovim, Samsungovim, Googlovim in Honorjevim mobitelom.
Poleg procesorja Snapdragon z vrha ponudbe in drugih vrhunskih komponent jih odlikuje fotografska vsestranskost, ki jo Xiaomi razvija skupaj z nemškim fotografskim strokovnjakom, podjetjem Leica. V še vedno aktualni družini so trije modeli, od katerih sta dva, Xiaomi 14 in Xiaomi 14 Ultra, na voljo zunaj domačega kitajskega trga.
Izdelovalci mobitelov prej ali slej trčijo ob dejstvo, da kakovost in zmogljivost nista poceni, kar je razlog, da modeli Xiaomi 14 niso kaj dosti cenejši od konkurenčnih. Čisto nekaj drugega pa so modeli družine Xiaomi 14T, s katerimi Xiaomi jeseni ponudi podobne zmogljivosti po bistveno nižjih cenah. Xiaomi 14T in 14T Pro imata prav tako objektive, pod katere se je podpisala Leica, vendar sta opremljena s procesorji podjetja Mediatek. To in vgradnja nekaterih drugih še vedno odličnih, a starejših komponent je razlog za opazno nižje cene.
Znamka Redmi je nastala pred približno desetimi leti, ko je podjetje Xiaomi na svojem spletnem mestu predstavilo mobitel Redmi Hongmi, ki je odprl vrata cenovno dostopnim mobitelom. Leta 2019 je Redmi postal podružnica podjetja Xiaomi z jasnim ciljem – ponuditi uporabnikom naprave, ki so cenovno dostopne.
Kako torej to dosežejo in v čem se razlikujejo od preostalih Xiaomijevih mobitelov, ki so že tako cenejši od primerljivo zmogljivih konkurentov drugih znamk? Odgovor je razmeroma preprost. Z vgradnjo cenovno ugodnejših komponent ob ohranjanju visokih tehničnih specifikacij. Da je pristop uspešen, potrjuje rast konkurence v segmentu, ki je za večino proizvajalcev ključnega pomena.
Poceni mobiteli se običajno prodajajo bolje kot premijski modeli, zato so nekakšni tihi ambasadorji kakovosti znamke. Ko se navadimo na določeno blagovno znamko in smo z njo zadovoljni, jo težko zamenjamo. Ko pride čas za dražji in zmogljivejši mobitel, ostanemo zvesti znamki, ki ji zaupamo in za katero natanko vemo, kaj nam ponuja. Prav v tem se skriva pomen znamke Redmi za Xiaomi in trud, ki ga podjetje vlaga v razvoj novih modelov.
Za vsakoletno družino, aktualna sta mobitela Redmi 13 in Redmi Note 13, velja pestrost med seboj razmeroma podobnih modelov, ki niso vsi dostopni na vseh trgih. Xiaomi vsakič znova odloča, katere namerava ponuditi lokalno. Obenem se nadvse trudi tudi v nižji in srednji cenovni razred uvesti tehnologije in funkcije, ki so bile do takrat domena dražjih modelov. Med drugim so prvi uvedli 200-milijonsko tipalo glavne kamere, 120-herčni OLED-zaslon, 120-vatno polnjenje in še številne druge inovacije.
Xiaomi v roki skriva še enega aduta. Družina Poco vključuje mobitele, posebej zasnovane za mlade. Vse se vrti okoli njihovih potreb po močnem procesorju in odličnem zaslonu, ki sta še kako pomembna za gladko poganjanje mobilnih iger, medtem ko druge lastnosti, predvsem fotografija in materiali ohišja, niso v ospredju. Da gre za mobitele, namenjene mladim, priča še okolje sistema, ki vključuje več kričečih barv in bolj mladostno oblikovanje.
S tem smo površno zajeli vse mobitele, ki jih Xiaomi nudi, vendar razen pri zadnjih, ko gre nedvoumno za modele, namenjene mladim, pri preostalih nisem veliko povedal, komu so prilagojeni. Čeprav je razmeroma jasno, da so modeli Xiaomi 14 namenjeni najzahtevnejšim uporabnikom, ki nočejo nikakršnih kompromisov, ko gre za materiale ohišja, kakovost izdelave, zmogljivost in vrhunsko mobilno fotografijo. Torej največ, česar so tisto leto mobiteli sposobni, pri čemer se vse hitreje v ospredje prerivajo storitve umetne inteligence. Kdor ima podobne zahteve, vsaj kar se tiče fotografije in zmogljivosti, a ni pripravljen preveč odpreti denarnice, tistemu so namenjeni modeli Xiaomi 14T.
Mobiteli družin Redmi in Redmi Note pa so namenjeni vsem, ki vam cena veliko pomeni. Tu najdete najbolj pestro ponudbo mobitelov, vse od najcenejših do dobrih predstavnikov srednjega cenovnega razreda. Če kaj, potem zanje zlahka rečemo, da bo med njimi vsakdo našel najboljšo napravo zase.