Moj Telekom
Moj Telekom
Vsi odgovori, ki jih potrebujete za uporabo spletne in mobilne aplikacije Moj Telekom.
Kaj je Moj Telekom in čemu je namenjen?
Kako uporabljam račun Moj Telekom?
Kako spremenim e-naslov in geslo za prijavo ter ostale podatke?
Kaj storiti, če pozabim geslo?
Kako se registriram v Moj Telekom?
Naročnik razmerja je podjetje, v katerem sem zaposlen. Kako lahko na Mojem Telekomu pridobim ponoven dostop do tega razmerja?
Kako lahko urejam svoja razmerja?
Po prijavi v Moj Telekom izberite razmerje − s klikom na mobilno številko lahko urejate mobilno razmerje, s klikom na uporabniško ime urejate fiksno razmerje, s klikom na oznako merilnega mesta pa urejate razmerje z elektriko.
Ali lahko svoj profil povežem z več šiframi naročnika SPP?
To ni mogoče, registriran uporabnik Mojega Telekoma lahko svoj profil poveže le z eno kodo Telekom ID, ki je vezana na eno šifro naročnika SPP.
1 uporabnik = 1 e-naslov = 1 šifra naročnika SPP = 1 koda Telekom ID
Če želite svoj profil povezati z razmerji drugih naročnikov, vam mora pravice za dostop dodeliti naročnik teh razmerij.
Primer: Naročniki, ki ste fizične osebe, hkrati pa samostojni podjetniki in imate svoja razmerja vodena pod dvema različnima naročnikoma z dvema različnima šiframa SPP. V takem primeru vam svetujemo, da ustvarite dva različna profila Moj Telekom, vsakega s svojo kodo Telekom ID (eno za naročnika – fizično osebo in drugo za naročnika – samostojnega podjetnika). Lahko pa ustvarite le en profil Moj Telekom s kodo Telekom ID za enega naročnika (npr. naročnika – fizično osebo), za razmerja drugega naročnika pa si uredite pravice za dostop.
Kaj je hitra registracija in kako jo opravim?
Naročniki, ki še niste registrirani v Moj Telekom, lahko dostop do svojih naročniških razmerij v Mojem Telekomu hitro uredite s klicem na 080 8000 in na prodajnih mestih Telekoma Slovenije, tako v Telekomovih centrih kot pri pooblaščenih prodajalcih.
Hitra registracija poteka v 3 korakih:
Korak 1: Določite e-naslov za prijavo v Moj Telekom (pogoj je, da s tem e-naslovom še niste registrirani v Moj Telekom).
Korak 2: Na izbrani e-naslov nato prejmete e-pošto s povezavo za registracijo v Moj Telekom. Povezava za hitro registracijo je veljavna 30 dni.
Korak 3 (hitra registracija na prodajnem mestu): Potrdite povezavo za hitro registracijo, določite geslo za prijavo v Moj Telekom, nato pa potrdite strinjanje s Pogoji uporabe spletnih mest in mobilnih aplikacij Telekoma Slovenije, d.d. Po zaključeni hitri registraciji se prijavite v Moj Telekom, kjer lahko urejate svoja razmerja.
Korak 3 (hitra registracija s klicem): Potrdite povezavo za hitro registracijo, določite geslo za prijavo v Moj Telekom, nato pa potrdite strinjanje s Pogoji uporabe spletnih mest in mobilnih aplikacij Telekoma Slovenije, d.d. Na svoj stalni naslov boste s priporočeno pošto prejeli kodo Telekom ID, po vpisu v Moj Telekom bo dostop do vaših razmerij urejen. Če v roku 30 dni ne potrdite povezave za hitro registracijo, prejete na svoj e-naslov obvestilo, da hitra registracija ni več mogoča. V tem primeru lahko v Mojem Telekomu sami opravite registracijo (z vpisom svoje šifre naročnika SPP oddate zahtevek za izdajo kode Telekom ID) ali pa nas ponovno pokličete oziroma se vrnete na prodajno mesto, kjer ponovno zaprosite za možnost hitre registracije.
Kako pridobim dostop do svojih storitev?
Kje lahko preverim in uredim svoje nastavitve zasebnosti
Zakaj je dopis s kodo Telekom ID poslan s priporočeno pošto?
S katerimi plačilnimi karticami lahko plačam račune?
Kljub pravilno vpisanim podatkom s plačilne kartice je bilo plačilo zavrnjeno. Zakaj?
Plačila s kartico Maestro ne morem opraviti, saj mi javlja, da je številka kartice napačna.
Ali lahko račun plačam z VALÚ Moneto?
Kako hitro se plačilo knjiži?
Ali lahko račun plačam le delno?
Moja številka je izklopljena. Kako hitro po plačilu bo ponovno vključena?
Račune plačujem prek direktne bremenitve, vendar na računu nisem imel dovolj sredstev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
V sklopu Računi ni možnosti za plačilo računa. Kje lahko plačam račun?
Ali v primeru izklopa kljub plačilu prek Mojega Telekoma plačam stroške ponovnega priklopa in zamudnih obresti?
Za odprt račun sem podal ugovor. Ali lahko počakam, da prejmem odgovor, ali moram račun vseeno plačati?
Ali lahko račun poravnam v več obrokih?
Kako je na bančnem izpisku plačilne kartice označeno plačilo računa prek Mojega Telekoma?
Kakšna je razlika med dobroimetjem in dobropisom?
Za račune imam urejeno direktno bremenitev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
Plačilo računa v Mojem Telekomu je brez provizije. Ali mi lahko banka dodatno zaračuna plačilo?
1 od 1
Pišite nam
Pišite nam in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Obiščite nas
Oglasite se v kateri izmed naših poslovalnic