Opcija 500 ali 1000 enot

Opcija 500 ali 1000 enot

Opciji 500 ali 1000 enot vključujeta 500 oziroma 1000 enot storitev, ki jih lahko porabite za pogovore v vsa slovenska omrežja ali SMS-/MMS-sporočila.​ Opcija je na voljo paketoma Naj A in Dostopni Start. 

KAKO VKLJUČITE​?​

  • Prek obrazca Naročilo dodatnih storitev – pri čemer se naročilo izvrši najpozneje v 5 delovnih dneh od prejema pravilno izpolnjene vloge.​
  • Prek SMS-zahteve z izbrano ključno besedo:
StoritevAkcijaMesečna naročninaKljučna besedaVelja za naročnike paketov
500 enotvklop4 EUR500 ENOT na 1918Naj A, Dostopni Start ​ ​
1000 enotvklop7​ EUR1000 ENOT na 1918Naj A, Dostopni Start ​ ​
500 enotizklop/500 ENOT NE na 1918Naj A, Dostopni Start ​ ​
1000 enot​izklop/1000 ENOT NE na 1918Naj A, Dostopni Start ​ ​

S poslano SMS-zahtevo se strinjate s pogoji uporabe in navodili opcije ter potrjujete, da ste seznanjeni s ceno opcije. Vklop storitve na podlagi SMS-zahteve se izvrši takoj po potrditvi z vaše strani. Potrditev zahteve za vklop mora biti opravljena v petih minutah od prejema povratnega SMS-a.

Lastnosti

  • 1 enota je enaka 1 minuti pogovora v vsa slovenska omrežja ali 1 poslanemu SMS-/MMS-u. V primeru zakupa 500 ali 1000 enot se najprej črpajo vključene enote zakupljene opcije, šele nato pa vključene količine izbranega paketa.
  • Vključene količine opcije veljajo za storitve, opravljene v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije ali v državah območja EU-tarife v okviru enega obračunskega obdobja.
  • Neporabljene količine se ne prenašajo v naslednje obračunsko obdobje.
  • Vsaka poslana SMS-zahteva se odšteva od zakupljenih enot paketa oz. plača po ceniku paketa.
  • Posamezno opcijo lahko naročnik vključi le enkrat v obračunskem obdobju. Vklop posamezne opcije velja do preklica.
  • Mesečna naročnina posamezne opcije se za posamezno obračunsko obdobje obračuna v celoti in po veljavnem ceniku opcije, ne glede na datum vklopa/izklopa opcije.
  • Izklop opcije se ne glede na datum preklica z SMS-zahtevo izvrši z iztekom obračunskega obdobja, znotraj katerega je bila podana zahteva za izklop. V primeru preklica prek obrazca Naročilo dodatnih storitev se izklop storitve izvrši z iztekom obračunskega obdobja, pri čemer je Telekom Slovenije dolžan ta obrazec obravnavati najpozneje v 5 delovnih dneh od prejema pravilno izpolnjene vloge.