Predplačniški paket Mobi
Paket Mobi je brez mesečne naročnine, brez vezave in brez priključne takse. Polnjenje računa Mobi je enostavno.
Mobi
Paket Mobi je brez mesečne naročnine, brez vezave in brez priključne takse. Polnjenje računa Mobi je enostavno.
Koliko časa je veljaven moj račun Mobi?
Z dnem, ko napolnite svoj račun Mobi, začne teči 90-dnevno obdobje, v katerem lahko uporabljate storitve (klice in SMS-/MMS-e lahko sprejemate tudi, če je vaš račun Mobi prazen). V tem času si račun Mobi lahko poljubno polnite.
Po preteku 90-dnevnega obdobja od zadnjega polnjenja se vaša mobilna številka začasno zaklene in uporaba storitev ni več mogoča. Klic je mogoč le na številke 121, 123 in 112. Za ponovno uporabo storitev je treba napolniti račun Mobi. Nova vrednost se prišteje k neporabljeni vrednosti na računu Mobi. S tem dnem se začne novo 90-dnevno obdobje.
Po 270 dneh od zadnjega polnjenja pa se vaš račun Mobi trajno zaklene. Prijava v omrežje s SIM-kartico ni več mogoča, prav tako ni mogoče polnjenje računa Mobi. Neporabljena vrednost na računu Mobi nepovratno zapade.
Kaj je predplačniški Mobi in komu je namenjen?
Z nakupom Mobija pridobite mobilno telefonsko številko, ki jo lahko začnete uporabljati takoj. Namenjen je vsem uporabnikom, ki ne želijo sklepati pogodb z operaterjem in plačevati mesečne naročnine.
Kje lahko kupim SIM-kartico Mobi?
SIM-kartico Mobi lahko kupite v e-trgovini Telekoma Slovenije ali na prodajnih mestih.
Na kakšen način in kako lahko prenesem svojo mobilno številko in jo uporabljam kot predplačniški Mobi?
Prenos mobilne številke lahko uredite na enem od naših prodajnih mest.
Kako aktiviram SIM kartico Mobi?
Preprosto. SIM-kartico vstavite v svoj mobitel in vnesite kodo PIN, ki je napisana na hrbtni strani kartice SIM. Za aktivacijo številke vtipkajte *123# in pritisnite tipko za klicanje.
Z istim ukaznim nizom lahko kadarkoli preverite stanje na računu Mobi.
Prva polnitev računa Mobi mora biti opravljena z vrednostno kartico Mobi.
Kako prenesem dobroimetje?
Prenos dobroimetja lahko uredite v Mojem Telekomu ali z ukaznim nizom na svojem mobitelu. V mobitel vtipkajte *132*znesek, ki ga prenašate*predplačniško številko, na katero dobroimetje prenašate# in pritisnite tipko za klic. Za potrditev ponovno vtipkajte *132# in pritisnite tipko za klic.
Kaj se zgodi z neizkoriščenimi enotami iz zakupa?
Neizkoriščene enote se ne prenašajo v naslednje mesečno obdobje in zapadejo. Porabo lahko kadarkoli preverite v Mojem Telekomu ali s poslanim sporočilom PORABA na številko 1917.
Koliko časa veljajo enote iz mesečnih zakupov?
Samodejni zakupi veljajo 1 mesec, tj. od datuma vklopa do istega dne v naslednjem mesecu. Za uspešno podaljšanje zakupa je treba imeti dovolj dobroimetja na računu Mobi.
Kaj moram narediti, da mi v EU delujejo zakupljene enote?
Za uporabo količine enot tudi med gostovanjem v EU se je treba registrirati in tako dokazati trajne vezi s Slovenijo. Povezava na obrazec.
Sem v državi območja EU-tarife, a mi pobira dobroimetje z računa Mobi, čeprav imam na voljo enote. Zakaj?
Za uporabnike, ki niso registrirani, v času gostovanja ne veljajo pravila kot doma. Če ni izvedena registracija ali pa se kršijo pravila pravične uporabe storitev v času gostovanja, se ob uporabi storitev zaračunavajo pribitki.
1 od 1
Imate tehnične težave? Pogovorite se z Maksom, digitalnim svetovalcem Telekoma Slovenije, ki vam bo pomagal po najboljših močeh.
Tehnična pomoč
Pišite nam
Za tehnično pomoč nam pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam vedno na voljo na številki 041 700 700.
Maks, digitalni svetovalec
Obrnite se na Maksa, digitalnega svetovalca Telekoma Slovenije.