V Telekomu Slovenije skrbno spremljamo komunikacijske navade in potrebe naših uporabnikov ter skladno s tem zanje nenehno razvijamo najnaprednejše rešitve. Z razvojem storitev pa razvijamo tudi portfelj svojih blagovnih znamk.
Krovna blagovna znamka v portfelju blagovnih znamk je Telekom Slovenije, ki je uveljavljena in prepoznana znamka tako na trgu komunikacijskih storitev kot širše. Bistvo blagovne znamke je »S Telekomom Slovenije sprožiš val sprememb na boljše«, pozicijski slogan pa je »Vedno na boljše.«. Več o znamki je na voljo tukaj.
Znamka NEO kot platforma za pametno življenje prinaša zabavo za vso družino ter enostavno glasovno iskanje. Na enem mestu ponuja izkušnjo pametnega življenja, neskončne možnosti uporabe, neomejeno povezanost in poenostavitev življenja uporabnikom. Bistvo znamke je »Neskončno priložnosti«. Več o znamki je na voljo tukaj.
Z znamko IZI nagovarjamo segment uporabnikov, ki si želijo napredno, digitalno in enostavno predplačniško ponudbo. Bistvo znamke je »Nič ni bolj enostavno«. Enostavno IZI. Več o znamki je na voljo tukaj.
Znamka VALÚ kot pametna denarnica uporabnikom omogoča, da v polni meri živijo sodoben, mobilen življenjski slog. Bistvo znamke je, da »Ustvarja vrednost«. Z VALÚ-jem lahko plačujete enostavno z mobitelom, kar je tudi krovni slogan znamke. Več o znamki je na voljo tukaj.
Celoten seznam registriranih znamk Telekoma Slovenije je na spletnem naslovu http://www2.uil-sipo.si
Z načrtnim upravljanjem in strateškim načrtovanjem znamka Telekom Slovenije temelji na naslednjih vrednotah: motivirani, odprti, samozavestni in timski. Skozi enotno krovno identiteto pa se Telekom Slovenije pozicionira tudi na nekatera področja izven osnovne komunikacijske dejavnosti.
Vizualno podobo blagovne znamke predstavlja znak v modri barvni skali, sestavljen iz množice krogov različnih velikosti, ki se deloma prekrivajo in pokrivajo. Kljub temu ima vsak svoje mesto, vsi skupaj pa tvorijo navidezno krožnico novega, večjega kroga – skupnosti, ki jo povezani soustvarjamo. Tako kot verjamemo, da sta posameznik in družba v živem in dinamičnem odnosu, je dinamična in spreminjajoča tudi naša vizualna podoba.
Portfelj blagovnih znamk družb, ki tvorijo Skupino Telekom Slovenije, oblikujemo in razvijamo na način, ki omogoča usklajen nastop in delovanje na posameznem segmentu ali trgu, ter zagotavlja možnost prenosa znanj in rešitev znotraj skupine.
Telekom Slovenije ima v večinski lasti družbe tako v Sloveniji kot v jugovzhodni Evropi. Pregled družb in blagovnih znamk je tukaj.
Priročnik in logotip
Za več pojasnil v zvezi z blagovnimi znamkami ter grafičnimi elementi naših logotipov nam pišite na cgp@telekom.si.