Prvi koraki v Mojem Telekomu
Vaši podatki, vaša razmerja. Uredite vse, in to na enem mestu.
Moj Telekom
Vaši podatki, vaša razmerja. Uredite vse, in to na enem mestu.
Za registracijo je dovolj le vaš e-naslov.
Prijava v Moj Telekom je del enotne prijave spletnih mest in mobilnih aplikacij Telekoma Slovenije.
Polni dostop za naše naročnike – pridobite polni dostop do vseh svojih razmerij in storitev pri Telekomu Slovenije.
Preverite stanje, napolnite račun, vključite paket Mobi, uredite prenos dobroimetja in drugo.
Člani programa zvestobe spremljate in najbolj enostavno vključite svoje ugodnosti v Mojem Telekomu.
Nemotena komunikacija z vami je za nas na prvem mestu. Poskrbite, da so vaši kontaktni podatki pravilni.
Sami odločite, kdaj, kako in o čem želite biti obveščeni.
Plačilo računov v Mojem Telekomu je enostavno, hitro in brez provizije.
Brez provizije. Hitro. Enostavno.
Preklopite na e-račun in prispevajte k ohranitvi okolja.
Skrbimo za vašo varnost in za varnost vaših podatkov.
V spletna mesta Telekoma Slovenije se hitro in varno prijavite s QR-kodo v aplikaciji Moj Telekom.
Varen dostop do vaših podatkov.
Z biometrično zaščito so vaši podatki dodatno zaščiteni, prijava je s prepoznavo obraza ali prstnega odtisa še hitrejša.
Naročniki mobilnih storitev in uporabniki Mobi imate v Mojem Telekomu celovit pregled porabe.
Naročniki mobilnih storitev in uporabniki Mobi imate v Mojem Telekomu celovit pregled porabe.
Preverite stanje, napolnite svoj ali drug račun, vključite paket Mobi, uredite prenos dobroimetja in še več.
Izberite pravi paket zase – primerjajte svoj paket s paketi, med katerimi lahko izbirate.
Vedno dovolj gigabajtov – doma in v tujini.
Delite gigabajte iz svojega paketa z najbližjimi – izberite količino GB in jo podarite drugemu naročniku Telekoma Slovenije ali uporabniku Mobi.
Vaša nova naprava omogoča eSIM? Enostavno zamenjajte svojo SIM-kartico z eSIM.
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
S turističnim zavarovanjem Brezskrbni plačate le za dni, ko ste v tujini. Izbirate lahko med individualnim ali družinskim zavarovanjem.
Obiščite Moj Telekom in poglejte, kaj vse še ponuja.
Dokupite dodatne programe in videoteke – filmske uspešnice, najnovejše serije, špotne programe, resničnostne šove.
Aplikacija za spremljanje naših TV-programov za naročnike s pametnim televizorjem.
Naročite dodatni NEO Smartbox, ki vam ga bomo dostavili na dom.
Naročniki interneta v Mojem Telekomu urejate nastavitve svojega omrežja, naročate dodatne storitve in opremo.
Turbo WiFi pripelje WiFi-signal v vse kotičke vašega doma.
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Uredite poštne predale po svoje – e-naslove, geslo za dostop, velikost, psevdonime …
Zaščitite svoj računalnik, mobilne naprave in podatkovne strežnike pred različnimi spletnimi grožnjami.
Imate tehnične težave? Pogovorite se z Maksom, digitalnim svetovalcem Telekoma Slovenije, ki vam bo pomagal po najboljših močeh.
Omogoča varno in samostojno upravljanje z razmerji ter storitvami Telekoma Slovenije.
Znebite se papirnega poslovanje in postanite digitalni.
Polni dostop, ki omogoča celovit vpogled v podatke in popolno upravljanje razmerij vašega podjetja, v nekaj minutah uredite s svojim osebnim svetovalcem.
Uporabnikom z več kot 20 naročniškimi razmerji je za hitrejše iskanje na voljo iskalnik po razmerjih.
Novo naročniško razmerje, sklenjeno v Mojem Telekomu, bo aktivno takoj.
Mobilna razmerja z ločenim računom omogočajo zaposlenim rabo službenega mobitela tudi za zasebne namene.
Zamenjava SIM-kartice je uporabna rešitev, ko novi mobitel podpira drugačno velikost SIM-kartice. Prav pride tudi v primeru uničene SIM-kartice in izgube ali kraje mobitela.
Izbirate lahko med paketi, ki jih že uporabljate.
Dodatne zakupe lahko vključite takoj ali izberete vklop do 30 dni vnaprej.
Uporabnik lahko hkrati ureja več naročniških razmerij podjetja.
Imejte celovit pregled nad mesečnimi računi in raznovrstnimi poročili.
Prikazani so odprti in zaprti računi (brez možnosti plačila).
Pregled porabe in količin enot za posamezno razmerje ter hkrati pregled za vsa razmerja s kreiranjem različnih poročil.
Dostop do podatkov o klicih, poslanih SMS-sporočilih in porabi podatkov za posamezno naročniško razmerje.
Zakaj Moj Telekom?
Moj Telekom vam omogoča samostojno urejanje vseh vaših razmerij pri Telekomu Slovenije na enem mestu – v mobilni aplikaciji ali na moj.telekom.si. Poskrbeli smo, da je urejanje storitev, ki jih uporabljate, hitro in pregledno. Prijava v Moj Telekom je del enotne prijave v spletna mesta in mobilne aplikacije Telekoma Slovenije – z e-naslovom in geslom lahko nakupujete tudi v E-trgovini in dostopate v mobilno aplikacijo NEO ter na neo.io.
Uporabljate naše storitve, vendar je naročnik nekdo drug?
Če uporabljate naše storitve drugega naročnika (Druga številka, NEO), vam lahko naročnik omogoči dostop za Moj Telekom, vi pa le opravite registracijo. Preverite, kako.
Eno razmerje in dostop za več uporabnikov?
Naročniki fiksnih in/ali mobilnih storitev lahko dostop do svojih naročniških razmerij dodelite tudi drugim registriranim uporabnikom Mojega Telekoma.
Izbirate lahko med:
Izberite razmerje, ki mu želite dodeliti pravice za dostop.
Izberite Dodaj uporabnika.
Vpišite e-naslov uporabnika in nato izberite vrsto dostopa.
Uporabnik bo na e-naslov prejel povezavo, na kateri bo sprejel pravice za dostop, o čemer boste obveščeni na svoj e-naslov.
Pravice za dostop lahko kadarkoli prekličete ali le spremenite vrsto dostopa.
Poskrbite za prave kontaktne podatke
V Mojem Telekomu lahko kadarkoli preverite ali spremenite kontaktne podatke, ki jih uporabljamo za obveščanje. Hkrati lahko urejate tudi načine obveščanja, skladno s Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov je predpis Evropske unije (GDPR).
Sprememba e-naslova za prijavo
V sklopu Moj profil izberite Podatke za prijavo. Za spremembo e-naslova boste prejeli povezavo na svoj e-naslov in nato določili novega. Če dostopa do e-naslova, s katerim ste registrirani v Moj Telekom, nimate več, nam pišite na info@telekom.si.
Kje najdem svoje dokumente?
V Mojem Telekomu so na voljo dokumenti za zadnja tri leta.
Po prijavi v sklopu Moj profil izberite Moji dokumenti in preverite pogodbe, anekse in drugo.
Veljavni aneksi in vezave
Naročniki lahko preverite veljavne anekse in vezave – število obrokov, veljavnost in povezane stroške.
Izberite naročniško razmerje in preverite morebitne vezave.
Za nakupe iz programa zvestobe izberite Program zvestobe in Moji nakupi izdelkov na obroke, kjer so prikazani nakupi na obroke, ki še niso odplačani.
Pogoji uporabe Mojega Telekoma
Za uporabo Mojega Telekoma veljajo Pogoji uporabe spletnih mest in mobilnih aplikaciji Telekoma Slovenije, d.d. Uporabniki ob registraciji v Moj Telekom potrdite strinjanje s temi pogoji, v nasprotnem primeru registracija ni mogoča. Ob vsaki spremembi teh pogojev vas pred prijavo v Moj Telekom in druga spletna mesta ter mobilne aplikacije, za katere veljajo pogoji, na spremembo opozorimo in morate za uporabo Mojega Telekoma ponovno potrditi strinjanje s pogoji.
Kako najhitreje stopite v stik z nami?
Imate vprašanje ali želite podati reklamacijo? Z nekaj kliki oddajte sporočilo in pomagali vam bomo.
Navodila za uporabo Mojega Telekoma
Navodila za uporabo Mojega Telekoma so dostopna tukaj.
Zakaj v mobilni aplikaciji ne najdem bralnika QR-kod?
Preverite, ali imate naloženo zadnjo verzijo aplikacije Moj Telekom. Bralnik QR-kode odprete z dotikom ikone v desnem zgornjem kotu.
Sprememba gesla
V sklopu Moj profil izberite možnost Sprememba gesla in določite novo geslo.
Če ste geslo za prijavo pozabili, na prijavni strani izberite možnost Ste pozabili geslo? ali kliknite tukaj. Na e-naslov boste prejeli povezavo, na kateri določite novo geslo za dostop. Če do e-naslova, s katerim ste registrirani v Moj Telekom, nimate več dostopa, nam pišite na info@telekom.si.
Kaj storiti, če pozabim geslo?
Če ste pozabili geslo za Moj Telekom, na prijavni strani izberite Ste pozabili geslo? ali kliknite tukaj.
Če do e-naslova, s katerim ste registrirani v Moj Telekom, nimate več dostopa, nam pišite na info@telekom.si.
Naročnik mobilne številke je podjetje, v katerem sem zaposlen. Kako lahko v Mojem Telekomu pridobim dostop do tega razmerja?
Pravice za dostop vam lahko dodeli le naročnik razmerja, in sicer v Mojem Telekomu ali z obrazcem. Izjema ste naročniki mobilnih storitev, ki imate vključen ločeni račun. Naročniki z ločenim računom lahko samostojno pridobite polni dostop do ločenega računa za svoje razmerje.
Če želite svoj profil povezati z razmerji drugih naročnikov, vam mora pravice za dostop dodeliti naročnik teh razmerij.
Ali lahko svoj profil povežem z več šiframi naročnika SPP?
To ni mogoče, z enim e-naslovom je mogoče urediti polni dostop do razmerij na le eni šifri naročnika SPP. Izjema so veliki Poslovni uporabniki, ki dostope urejajo s svojim svetovalcem.
Kje lahko preverim in uredim svoje nastavitve zasebnosti?
Uporabniki lahko svoje nastavitve zasebnosti za obdelavo podatkov in obveščanje samostojno urejate v Mojem Telekomu. Po prijavi v Moj Telekom v sklopu Nastavitve zasebnosti preverite oziroma spremenite svojo izbiro. Nastavitve zasebnosti so v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov, ki je pričela veljati 25. maja 2018.
Zakaj je dopis s kodo Telekom ID poslan s priporočeno pošto?
Priporočeno pismo zagotavlja varnost vsebine pošiljke in evidentiran prejem pri naslovniku. Dopis s kodo Telekom ID se kot priporočeno pismo vroči naročniku osebno na stalnem naslovu naročnika oz. pooblaščeni osebi na sedežu podjetja. Če vročitev naročniku ni mogoča, se dopis s kodo Telekom ID vroči enemu od odraslih članov gospodinjstva ali osebi, pooblaščeni za prevzem pošiljk. Če dopisa s kodo Telekom ID na stalnem naslovu naročnika ali na sedežu podjetja ni mogoče vročiti, prejme naročnik v nabiralnik obvestilo o priporočeni pošiljki, v katerem sta navedena mesto prevzema in rok za osebni prevzem (15 dni od dneva, ko je bil naročnik obveščen o priporočeni pošti). Naročnik oz. oseba, ki ji je priporočena pošilja vročena, potrdi prevzem pošiljke s svojim podpisom.
S katerimi plačilnimi karticami lahko plačam račune?
Plačilo računov je omogočeno s plačilnimi karticami Activa, Maestro, MasterCard, Visa in Visa Electron.
Kljub pravilno vpisanim podatkom s plačilne kartice je bilo plačilo zavrnjeno. Zakaj?
Predlagamo, da preverite stanje oz. porabo na plačilni kartici. Za več informacij se obrnite na svojo banko.
Kako hitro se plačilo knjiži?
Plačila računov v Mojem Telekomu so knjižena takoj, ne glede na dan in uro plačila. Če ste že prejeli opomin ali SMS o zapadlih obveznostih, vam potrdila o plačilu ni treba posredovati, saj smo o plačilu obveščeni.
Ali lahko račun plačam z VALÚ Moneto?
Plačevanje računov v Mojem Telekomu je mogoče le s plačilnimi karticami. Plačilo računa z VALÚ Moneto zaenkrat ni mogoče.
Moja številka je izključena. Kako hitro po plačilu bo ponovno vključena?
Vsa plačila v Mojem Telekomu so knjižena takoj, začasno blokirane storitve so ponovno vključene v roku pol ure. V primeru plačila v Mojem Telekomu potrdila o plačilu ni treba pošiljati.
Ali lahko račun plačam le delno?
V Mojem Telekomu je mogoče plačati le odprte račune v višini zneska za plačilo. Če ste se dogovorili za delno plačilo, predlagamo, da plačilo uredite v spletni banki, pri tem pa za plačilo navedete sklic z računa, ki ga plačujete.
Račune plačujem z direktno bremenitvijo, vendar na računu nisem imel dovolj sredstev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
Če zaradi prenizkega stanja na računu v času izvajanja direktne bremenitve račun ni bil plačan, lahko plačilo uredite v Mojem Telekomu. Plačilo je onemogočeno le v času izvajanja direktnih bremenitev (18. ali 22. v mesecu).
V sklopu Računi ni možnosti za plačilo računa. Kje lahko plačam račun?
Če ste vse račune že poravnali, bo možnost plačila ponovno na voljo ob izdaji naslednjega računa.
Ali v primeru izklopa kljub plačilu v Mojem Telekomu plačam stroške ponovnega priklopa in zamudnih obresti?
Da, stroški ponovnega vklopa se obračunajo v skladu s cenikom na naslednjem računu.
Za odprt račun sem podal ugovor. Ali lahko počakam, da prejmem odgovor, ali moram račun vseeno plačati?
Nesporni del računa je treba poravnati kljub vložitvi ugovora. V primeru upravičenega ugovora boste prejeli dobropis, ki bo upoštevan pri novo izdanih računih. V Mojem Telekomu je mogoče račun poravnati le v celotnem znesku, delno plačilo lahko opravite v spletni banki, Telekomovem centru ali pri drugih ponudnikih plačevanja in pri tem navedete sklic z računa, za katerega ste vložili ugovor.
Ali lahko račun poravnam v več obrokih?
V Mojem Telekomu je račun mogoče plačati v celoti in v enkratnem znesku.
Kako je na bančnem izpisku plačilne kartice označeno plačilo računa v Mojem Telekomu?
Oznaka plačil računov v Mojem Telekomu je odvisna od banke, ki je izdajateljica plačilne kartice, zagotovo so pri opisu navedeni podatki izdajatelja računa, in sicer Telekom Slovenije, d.d.
Kakšna je razlika med dobroimetjem in dobropisom?
Dobropis je dokument, ki ga Telekom Slovenije izstavi naročniku v primeru preplačila (preveč plačanega ali večkrat plačanega računa, reklamacije ali pozitivno rešenega ugovora …) in se upošteva pri prihodnjih računih. Dobroimetje je skupni znesek odprtih preplačil, ki še niso bila upoštevana in bodo upoštevana pri prihodnjih računih. V primeru enega dobropisa je znesek dobropisa in dobroimetja enak.
Za račune imam urejeno direktno bremenitev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
Račune, pri katerih imate urejeno plačevanje z direktno bremenitvijo, lahko plačate tudi v Mojem Telekomu. Plačilo je onemogočeno le v času izvajanja direktne bremenitve (18. ali 22. v mesecu). Če račun pred datumom direktne bremenitve poravnate v Mojem Telekomu, račun ni posredovan banki v ponovno plačilo.
Plačilo računa v Mojem Telekomu je brez provizije. Ali mi lahko banka dodatno zaračuna plačilo?
Telekom Slovenije naročnikom, ki plačajo račun v Mojem Telekomu, ne obračuna stroškov obdelave plačila.
Za podatke, ali vam pri plačilu računa v Mojem Telekomu dodatne stroške zaračuna banka (na svoji strani), svetujemo, da se obrnete na banko, izdajateljico plačilne kartice.
Informacije in naročila
Pišite nam
Pišite nam na info@telekom.si in odgovorili vam bomo v najkrajšem času.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam na voljo na številki 041 700 700.
Obiščite nas
Oglasite se v kateri izmed naših poslovalnic.
Bodite obveščeni o novostih Telekoma Slovenije
S tem soglašate, da želite biti seznanjeni z ugodnostmi in ponudbami, ki so prilagojene vam osebno, hkrati pa dovoljujete, da Telekom Slovenije s tem namenom obdeluje vaše podatke. Za prilagoditev ponudbe lahko Telekom Slovenije uporabi vaše podatke in podatke o vaši uporabi storitev družbe, spletnih mest, aplikacij, družbenih omrežij in Programa zvestobe. Podatki se lahko obdelujejo za pripravo in posredovanje osebno prilagojenih ponudb na naslove, številke in kontakte, ki ste jih Telekomu Slovenije posredovali ob prijavi oziroma uporabi storitev prek sporočil SMS/MMS, e-pošte, klasične pošte, klicev/videoklicev, družbenih omrežij, televizije, multimedijskih platform, aplikacij in spletnih mest družbe.