Kaj lahko zavarujem?
Zavarovanje mobilne opreme je namenjeno zavarovanju mobitelov in drugih naprav (pametne ure, mobilni modemi, tablice in prenosni računalniki). Oprema mora biti nova in je lahko kupljena le na lastnih prodajnih mestih Telekoma Slovenije (Telekomovi centri), prodajnih mestih pooblaščenih prodajalcev Telekoma Slovenije, preko klicnega centra Telekoma Slovenije ali preko spletne trgovine (E-trgovina) Telekoma Slovenije; prav tako zavarovanje vključuje tudi opremo, ki jo je zavarovanec prejel po zamenjavi opreme zaradi uveljavitve zavarovalnega zahtevka.
Kako lahko sklenem zavarovanje?
Sklenitev zavarovanja mobilne opreme je možna na lastnih prodajnih mestih Telekoma Slovenije (Telekomovi centri), prodajnih mestih pooblaščenih prodajalcev Telekoma Slovenije, preko klicnega centra Telekoma Slovenije ali preko spletne trgovine (E-trgovina) Telekoma Slovenije. Stranka s podpisom PRISTOPNE IZJAVE / POTRDILA O ZAVAROVANJU pristopi k SKUPINSKI ZAVAROVALNI POLICI za zavarovanje mobilne opreme.
V E-trgovini zavarovanje sklenete ob nakupu mobitela ali tablice z vezavo. Za vklop storitve je nujno, da svojo zahtevo za zavarovanje oddate, preden vaše naročilo predamo v dostavo. Svetujemo vam, da nam takoj po opravljenem nakupu na elektronski naslov e-trgovina@telekom.si sporočite, katero zavarovanje želite skleniti.
Kdo lahko pristopi k zavarovanju?
K zavarovanju lahko pristopijo fizične osebe, stare vsaj 15 let, samostojni podjetniki posamezniki ali pravne osebe, ki imajo sklenjeno oziroma ki sklenejo naročniško razmerje za uporabo mobilnih storitev pri Telekomu Slovenije.
Kdaj za mojo mobilno opremo prične veljati zavarovalno kritje?
Zavarovalno kritje prične veljati takoj s podpisom Pristopne izjave / Potrdila o zavarovanju.
Kakšen je čas trajanja zavarovanja?
Zavarovanje mobilne opreme je mesečno zavarovanje, ki se avtomatsko podaljšuje do skupno največ 60 mesecev glede na datum nakupa naprave, razen v primeru odpovedi skladno z vsakokrat veljavnimi Splošnimi pogoji za zavarovanje mobilne opreme.
Kako postopam ob škodnem primeru?
Spletna prijava škode vam omogoča takojšnjo prijavo kjerkoli in kadarkoli. Po oddani prijavi vas bo za nadaljevanje postopka poklical škodni center, s katerim boste dokončali prijavo in se po odobritvi vašega zahtevka dogovorili o času in kraju prevzema zavarovane naprave.
Lahko pa pokličete Pooblaščenca za obravnavo škodnih primerov (MARSH EUROPE S.A., Podružnica Marsh) na telefonsko številko klicnega centra 01 569 21 72. Klicni center je dosegljiv vsak delovni dan med 09:00 in 17:00 uro. Zaposleni v klicnem centru vas bodo vodili skozi postopek prijave škodnega primera. Po prijavi škodnega primera se bo na dogovorjenem naslovu (doma, v službi ipd.) oglasil kurir, ki bo prevzel poškodovano opremo in jo dostavil serviserju. Po popravilu / zamenjavi opreme vam bo kurir opremo tudi dostavil na dogovorjeni naslov.
Kakšno je območje zavarovalnega kritja?
Za zavarovano opremo je podano zavarovalno kritje za cel svet, dokler se oprema ne nahaja v tujini več kot 30 zaporednih dni.
Katere so izključitve - nevarnosti, ki niso vključene v zavarovanje?
Zavarovatelj ni odgovoren za:
- več kot dva škodna zahtevka za zavarovanje opreme z isto telefonsko številko v neprekinjenem obdobju 12 mesecev;
- kozmetične napake (praske, luščenje barve ipd.), ki ne vplivajo na pravilno delovanje mobilne opreme;
- škodo, če ni mogoče identificirati IMEI-številke zavarovane mobilne opreme;
- škodo iz naslova nenamerne poškodbe, če zavarovanec ne predloži zavarovane mobilne opreme;
- škodo iz naslova podaljšanega jamstva med 13. in 24. mesecem za naprave drugih znamk razen znamke Apple;
- škodo iz naslova podaljšanega jamstva med 25. in 36. mesecem za naprave znamke Apple;
- izgubo, nepojasnjeno izginotje zavarovane opreme ali založitev opreme;
- škodo, ki je bila na mobilni opremi povzročena zaradi malomarnosti zavarovanca ali tretje osebe, ki je bila s strani zavarovanca pooblaščena za uporabo zadevne mobilne opreme;
- škodo, ki je posledica kršitve proizvajalčevih navodil ali priporočil za uporabo;
Zgoraj navedeni seznam izključitev zavarovalnega kritja ni celovit. Celoten seznam vseh izključitev je naveden v Splošnih pogojih za zavarovanje mobilne opreme Pg-mob/24-12, ki so dostopni na spletnem naslovu http://www.telekom.si ter na prodajnih mestih družbe TELEKOM SLOVENIJE.
Za katere nevarnosti je zavarovana moja naprava?
Obseg zavarovalnega kritja je odvisen od izbire zavarovalnega paketa.
Pri zavarovanju mobitela se lahko odločite za OSNOVNI PAKET ali PAKET PREMIUM.
OSNOVNI PAKET krije nevarnosti za nenamerne poškodbe, vključno s poškodbo, ki jo povzroči tekočina ter zlonamerno poškodovanje s strani tretjih oseb.
PAKET PREMIUM poleg nevarnosti za nenamerne poškodbe, vključno s poškodbo, ki jo povzroči tekočina ter zlonamerno poškodovanje s strani tretjih oseb, vključuje še zavarovalno kritje za odtujitev zaradi tatvine, vloma, ropa in žeparjenja, nepooblaščeno uporabo mobitela kakor tudi pametne denarnice VALÚ kot posledico navedenih odtujitev ter podaljšano jamstvo med 13. in 24. mesecem za mobitele znamke Apple in podaljšano jamstvo med 25. in 36. mesecem za vse mobitele, razen za mobitele znamke Apple.
PAKET ZA ZAVAROVANJE PAMETNIH UR poleg nevarnosti za nenamerne poškodbe, vključno s poškodbo, ki jo povzroči tekočina ter zlonamerno poškodovanje s strani tretjih oseb, vključuje še zavarovalno kritje za odtujitev pametne ure zaradi tatvine, vloma in ropa, nepooblaščeno uporabo ure kot posledico navedene odtujitve ter podaljšano jamstvo med 13. in 24. mesecem za pametne ure znamke Apple ter med 25. in 36. mesecem za vse pametne ure razen znamke Apple.
PAKET ZA ZAVAROVANJE TABLIC, PRENOSNIH RAČUNALNIKOV in PRENOSNIH MODEMOV poleg nevarnosti za nenamerne poškodbe, vključno s poškodbo, ki jo povzroči tekočina ter zlonamerno poškodovanje s strani tretjih oseb vključuje še zavarovalno kritje za odtujitev naprave zaradi tatvine, vloma in ropa, nepooblaščeno uporabo aparata kot posledico navedene odtujitve ter podaljšano jamstvo med 13. in 24. mesecem za naprave znamke Apple ter med 25. in 36. mesecem za vse naprave, razen za naprave znamke Apple.
Kakšen je limit kritja?
MOBITELI:
- Redna prodajna cena zavarovane opreme z davkom - za popravilo / nadomestilo mobilne opreme, vendar največ do vrednosti 3.000 EUR (z davkom).
- 1000 EUR (z davkom) - za povračilo stroškov nepooblaščene uporabe (tudi pametne denarnice VALÚ) kot posledice odtujitve zaradi tatvine, vloma, ropa in žeparjenja v paketu PREMIUM.
PAMETNE URE:
- Redna prodajna cena zavarovane opreme z davkom - za popravilo/nadomestilo mobilne opreme.
- EUR (z davkom) – za popravilo/nadomestilo dodatkov, ki so bili priloženi mobilni opremi ob nakupu in so bili poškodovani/odtujeni v istem škodnem dogodku kot oprema sama.
TABLICE in PRENOSNI RAČUNALNIKI:
- Redna prodajna cena zavarovane opreme z davkom - za popravilo/nadomestilo mobilne opreme.
- EUR (z davkom) – za popravilo/nadomestilo dodatkov, ki so bili priloženi mobilni opremi ob nakupu in so bili poškodovani/odtujeni v istem škodnem dogodku kot oprema sama.
Kako plačujem zavarovanje?
Zavarovalna premija se obračuna na mesečnem računu za opravljene elektronske komunikacijske storitve družbe Telekom Slovenije in se plačuje skupaj s stroški preostalih storitev družbe Telekom Slovenije enkrat mesečno za pretekli mesec.
Kako lahko odpovem zavarovanje?
Zavarovanje se lahko odpove kadarkoli s podpisom ODSTOPNE IZJAVE na prodajnih mestih Telekoma-a Slovenije. Zavarovalno kritje preneha veljati z zadnjim dnem meseca (ob 24:00 uri), v katerem je podana ODSTOPNA IZJAVA, prav tako pa se za zadnji mesec plača mesečna zavarovalna premija. Zahteva za odpoved se lahko poda tudi na daljavo in sicer na zahtevo preko Centra za pomoč uporabnikom Telekoma Slovenije ali po elektronski pošti. Odpoved velja, ko je Odstopna izjava podpisana in vrnjena Telekomu Slovenije.
Kaj je soudeležba (odbitna franšiza)?
Odbitna franšiza je soudeležba zavarovanca pri posameznem škodnem primeru. Višina odbitne franšize je odvisna od vrednosti zavarovane opreme (neodvisno od izbranega paketa zavarovanja). Odbitna franšiza se ne obračuna, če v preteklih najmanj 24 mesecih trajanja zavarovanja po polici ni bilo prijavljene nobene škode.
Kdaj in kako plačam odbitno franšizo?
Plačilo odbitne franšize se izvede ob vsakem škodnem primeru, ko je le-ta zaključen. Soudeležba se ne obračuna, če v preteklih najmanj 24 mesecih trajanja zavarovanja po polici ni bilo prijavljene nobene škode. Znesek soudeležbe zavarovanca je naveden na Pristopni izjavi / Potrdilu o zavarovanju in je odvisen od izbire zavarovalnega produkta ter vrednosti zavarovane opreme.
Ali lahko nadaljujem z zavarovanjem, če mi zamenjate opremo kot posledico odtujitve ali totalne škode?
V primeru, da prejmete novo / obnovljeno opremo, boste skupaj z opremo prejeli tudi zavarovalno dokumentacijo za nadaljevanje zavarovanja. S podpisom Pristopne izjave / Potrdila o zavarovanju boste nadaljevali z zavarovanjem.
Kje lahko dobim dodatne informacije o zavarovanju?
Za dodatne informacije o zavarovanju se lahko obrnete na prodajno osebje Telekoma-a Slovenije v Telekomovih centrih oziroma na pooblaščene prodajalce Telekoma-a Slovenije ter na telefonsko številko 01 569 21 72.
Kaj krije podaljšano jamstvo?
Škoda, ki je krita s podaljšanim jamstvom, pomeni katerokoli nenadno notranjo mehansko ali elektronsko okvaro, zaradi katere naprava ne deluje v skladu z navedbami proizvajalca in do katere pride po izteku proizvajalčeve garancije.